Monday, Apr 30, 2018

صفحه نخست » "افشاگری نگام" در مورد عزل امام جمعه سابق شیراز

negam_043018.jpgافشاگری نگام در مورد عزل امام جمعه سابق شیراز باعث استعفای امام جمعه فعلی شیراز گردید

مهرداد شاکری - نگام

به فاصله ۲۴ ساعت پس از افشاگری نگام در مورد دلیل عزل مرحوم حائری شیرازی از امامت جمعه شیراز و جانشینی اسدالله ایمانی به جای مرحوم حائری شیرازی ، امام جمعه فعلی شیراز هم استعفا داد.

عزل مرحوم حائری شیرازی در سال ۱۳۸۷ در پی سفر رهبری به استان فارس صورت گرفت.

هم اکنون نیزدر پی انتشار خبر قبلی نگام تحت عنوان : حقیقت ماجرای عزل مرحوم حائری شیرازی در سال۱۳۸۷ با سفر رهبری به استان فارس، در پی پرده برداشتن از غصب چهار هزار هکتار از اراضی ملی که به عنوان یکی از بزرگترین معادن ذخیره اورانیوم در کشور و استان فارس به شمار می آید توسط بیت رهبری و سپاه پاسداران و نگرانی حاکمیت و راس نظام از درز اخبار فوق محرمانه نظام از دفتر اسدالله ایمانی به بیرون باعث شد امام جمعه شیراز مجبور به استعفا گردد.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید


لازم به ذکر است که اسدالله ایمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مستعفی شده شیراز با داشتن روابط غیر اخلاقی در زمان تصدی گری نمایندگی ولی فقیه در بوشهر و ارتباط با زنان و دختران روسی و ایجاد حرمسرا در نزد افکار عمومی تبدیل به چهره ای منفور شده بود.

البته پرونده سازی جهت چهار دانشجوی عدالت‌خواه که از سال ۹۴ درگیر یک پرونده شکایت بوده و امام جمعه شیراز بر علیه آنان در دستگاه قضایی باز کرده بود بهانه ای شد تا این استعفا به پای پرونده این چهار دانشجوی عدالت خواه گذاشته شود.

این دانشجویان بعد از محکومیتشان به حبس و محرومیت از فعالیت سیاسی در نامه‌ای برای مردم نوشتند:‌ در پی تبلیغ گسترده و پرهزینه‌ی اسدالله ایمانی، (نماینده رهبری در استان فارس، امام جمعه شیراز ، نماینده چند دوره پیشین مجلس خبرگان فارس) جهت کسب کرسی افتخار نوکری مردم در مجلس خبرگان فارس ؛ در پاسخ به دعوت محترمانه دانشجویان شیراز از امام جمعه شیراز آقای ایمانی جهت دفاع از حیثیت خود و اثبات پاک دستیشان با شکایت دفتر وی، مرجع محترم قضائی شیراز جهت عمل به شغل شرافتمندانه و انجام وظایف ذاتی خود در باب حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم ؛ در مورخه ۲۰ دی‌ماه ۱۳۹۶ برای چهار چهره عدالت‌خواه (حسین شهبازی‌زاده، سلمان کدیور، هادی مسعودی، مصطفی پورخسروانی) حکمی را صادر فرمودند که تعجب و تاسف آزادمردان و آزادزنان کشور شهیدان را برانگیخت.

اما راس نظام از این نکته غافل است که دلسوزان واقعی مردم با نفوذ در بالاترین سطوح مراجع امنیتی و اطلاعاتی وابسته به بیت رهبر ایران و سپاه این رسالت را وظیفه شرعی و انسانی خود میداند که نسبت به در اختیار گذاشتن اخبار و اطلاعات و واقعیتهای حاکم بر راس نظام و حاکمیت تمام تلاش خود را به کار گیرد و پرده از فسادها و دست های پشت پرده و تحرکات آنان بردارد.
گفتنی است این افراد طی‌حکم صادر شده به جرم تشویش اذهان عمومی به سه ماه حبس تعزیری (دو سال تعلیقی ) و پنج سال ممنوعیت از فعالیت سیاسی محکوم شده بودند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy