Friday, May 4, 2018

صفحه نخست » هدف امثال محمد سهیمی ها از نوشتن مطالب ضد اسراییلی چیست؟؛ ف. م. سخن

130B2693-93BA-4BEC-B13B-B84B4FB21499.jpegآقای محمد سهیمی مطلبی نوشته است با عنوان «افشا گری بنیامین نتانیاهو: دروغ، اغراق، تکرار مکررات، و تحریک به جنگ»، که در همین سایت منتشر شده است.

همین تیتر نشان می دهد که اعتبار این مطلب و «راست و درست» بودن آن تا چه حد است!

نویسنده ای که ۵۵ هزار صفحه و ۵۵ هزار فایل دیجیتال و ۱۸۳ سی دی مورد ادعای اسراییل را نه دیده، و نه خوانده، خیلی راحت حکم می دهد که عمل نتانیاهو، عملی نمایشی بوده است و چنین استدلال می کند که:
«...چگونه ممکن است که این اسناد در چنین جای بدون در و پیکری انبار شده باشند؟ اگر ۱۸۳CD وجود داشت، پس اسناد روی کاغذ برای چه بودند؟ چرا همه آنها بر رویCD نبودند؟ چرا همه اسناد در یک کامپیوتر نگهداری نشده بودند؟...»

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

ما نمی دانیم ایشان کارشناس امنیتی ست، یا اطلاع از چگونگی دسترسی به اسناد داشته که معتقد است این اسناد در جایی بی در و پیکر انبار شده، و یا ایشان جزو کسانی ست که زندگی اش به طور کامل دیجیتایز شده است و اگر کسی از کاغذ استفاده کند، حرف اش بی پایه می شود یا چه!

خدا را شکر که مجاهدین خلقی وجود دارند تا دلبستگان پیدا و پنهان جمهوری اسلامی و خدمتگزاران بی جیره و مواجب آن ها، هر کس در هر جای دنیا از بدکاری های حکومت اسلامی می گوید، دروغگو و ضد ایران و مجاهد خلق و جاسوس نامیده شود.

خیلی جالب می شد که محمد سهیمی و همفکران اش، اسراییلی می بودند و ما واکنش آن ها را در مقابل تهدیدات جمهوری اسلامی خطاب به اسراییل می دیدیم! تهدیداتی که کمترین اش «محو کردن» و «از میان بردن» و «نابود کردن» است. حرف سهیمی در این حالت که از «تحریک به جنگ» سخن می گوید شنیدنی می بود!

نفرت عمیقی که امثال سهیمی ها از یهودیان و اسراییلی ها و کشور اسراییل دارند به حدی ست که حاضرند حتی در زیر علم حکومت اسلامی هم سینه بزنند یا درست تر بگویم سینه چاک بدهند!

اینان کسانی هستند که اگر روزی پایش بیفتد، نسل هر چه یهودی و اسراییلی و اسراییل است از زمین خواهند کند و برای این کار، دست شان را در دستان پلید ترین عناصر حکومت اسلامی و عرب های یهودستیز هم خواهند گذاشت.

ما، نه می دانیم که اسناد به دست آمده توسط اسراییل چیست، نه از محتوای آن ها خبر داریم، نه می دانیم که کدام ماموران خبره ی عملیاتی، این اسناد را با حجم ادعا شده به طور کامل از ایران خارج کرده اند و به اسراییل رسانده اند. از دخالت مجاهدین خلق هم بی اطلاعیم و اصلا خودِ خودِ مجاهدین هم این کار را کرده باشند، آن را باید به زرنگی و قدرت اسراییل نسبت دهیم که توانسته یک سازمان اپوزیسیون ایرانی را در حد جاسوسی به خدمت خود در آورد. جمهوری اسلامی هم عرضه اش را داشته باشد، باید این کار را بکند، چنان که اعراب، و بخصوص سازمان امنیت مصر در گذشته به شیوه های مختلف در اسراییل نفوذ کرده بودند و اگر غیر از این می بود، باید مورد انتقاد قرار می گرفتند.

اما این که چهار تا نویسنده ی متنفر از یهودیت در کل، و از اسراییل و اسراییلی ها در جزء، اسراییل و نتانیاهو و موساد را احمق و بچه فرض می کنند، و با تصورات ذهنی شان، استدلال می ورزند که کار مسوولان این کشور بچگانه و دروغ و نمایشی ست بلاهت خودشان را نشان می دهد.

دیگر ترور دانشمندان هسته ای جمهوری اسلامی که سی دی و کاغذ نیست که بگوییم دروغ است و عمل نمایشی است! دیگر منفجر کردن انبار موشک های جمهوری اسلامی که قابل انکار نیست که توسط اسراییل صورت گرفته است! این ها را آقایان چه نام می گذارند؟!

نمی دانم کجا خواندم که یکی از مقامات امریکایی گفته بود اگر مخالفان امریکا که راست و چپ پرچم ما را آتش می زنند راست می گویند و خیلی قدرت دارند بروند و پرچمی را که ما در کره ی ماه نصب کرده ایم آتش بزنند!

به آقای سهیمی ها هم که برای فلسطینیان و جمهوری اسلامی پستان به تنور می چسبانند باید بگوییم که جمهوریِ اسلامیِ فلسطین (!) هم اگر راست می گوید برود دو تا آدم شاخص از اسراییلی ها را به طور هدفمند ترور کند که به او هم آفرین ها گفته شود! اگر ترورهای کور و کشتن مردم بی گناه در خیابان و اتوبوس، جزو برنامه های امحاء هدفمند «کل یهودیان عالم» نباشد البته!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy