Saturday, May 5, 2018

صفحه نخست » فرق من با روحانی!

rouhani_050518.jpgمن اینستاگرام ندارم وگرنه جفتمون هیچکاره مملکتیم»؛ واکنش کاربران توییتر به پست اینستاگرامی حسن روحانی

دماوند، پست اینستاگرامی حسن روحانی درباره فیلترینگ تلگرام، واکنش های فراوانی را در شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر به دنبال داشته است.

حسن روحانی در اکانت اینستاگرام خود مسئولیت فیلترینگ تلگرام را متوجه «عالی ترین سطح نظام» دانسته که به علی خامنه ای اشاره دارد.

روحانی همچنین تاکید کرده که تلگرام نه توسط دولت بلکه توسط قوه قضائیه مسدود شده و دولت او با این مسئله مخالف است.

هر چند حسن روحانی در انتقاد به فیلترینگ از بی مسئولیتی و عدم قدرت اجرایی خود سخن گفته است با این حال کاربران توییتر این بار در انتقاد به حسن روحانی وی را «دروغگو» دانسته و بسیاری نسبت به فریب خوردنشان در ایام انتخابات ابراز ندامت کرده اند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

داود زارعی در توییتی با انتقاد از حسن روحانی و جایگاه ضعیف ریاست جمهوری در ایران نوشته است: «فرق من با #حسن_روحانى اینه که اینستا ندارم وگرنه جفتمون هیچ کاره مملکتیم».

«اکادیل» دیگر کاربر توییتری صحبت های حسن روحانی را با دو سوال مشخص به چالش کشیده و از وی در توییتر خود اینگونه می پرسد: «امروز #حسن_روحانی افاضه فرمودند که دولت #فیلتر رو قبول نداره و انجام نمیده! اگر واقعا اینطور هست چرا وزیر ارتباطات و کارشناسان خبره رو به #روسیه فرستادی تا با روسیه برای فیلترینگ هماهنگ باشند؟! و امضای شما در مصوبه فیلترینگ تلگرام در شورای عالی فضای مجازی چه می‌کند؟»

سیداحمد حق نگار نیز به نقد کسانی پرداخته است که به حسن روحانی رای داده اند و در توییت خود می نویسد: «#فیلتر_تلگرام ثابت کرد #حسن_روحانی از کلیدساز به برگ چغندر تبدیل شده!... حالا بروید ساعتها در صف، یک لنگه پا منتظر بمانید تا انگشتتان را جوهری کرده و رأی بدهید و دلخوش باشید که بین بد و بدتر، بد روی کار آمده!».

«قلندر» نام کاربری یکی از شهروندان ایرانی است که در انتقاد به حسن روحانی از وی سوال می کند که چرا قسمت کامنت های اینستاگرام خود را بسته است؟: «صفحه #حسن_روحانی بعد از گذاشتن پست #محرمانه_نداریم قسمت نظرهاشو بست. خب آقای روحانی شما که گفتین #محرمانه_نداریم، ملت هم اومدن حرفای غیرمحرمانه شونو به شما گفتن دیگه. لطفا پناه ببرید به خدا از بستن دهان منتقدان.»

کاربر «شوهر آهوخانم» نیز در انتقاد به حسن روحانی چنین نوشته است: «بیانیه اینستاگرامی #روحانی به #فیلترینگ_تلگرام واکنش صریح او نیست بلکه اعتراف تلخ اوست به اینکه در این مملکت #رئیس‌جمهور هیچ کاره است. ما که از اول می‌دانستیم اما خودش با وعده های توخالی اصرار داشت به کشور #امید بدهد.»

Sheldon یکی از کاربران فعال توییتر نیز نوشته است: «روحانی در اینستاگرامش پیامی داده و ضمن اعلام مخالفت دولتش با فیلترینگ تلگرام، تلویحا "بالاترین سطوح نظام" رو تصمیم گیرنده دونسته و در پایان هم هشتگ #فیلترینگ_سفارشی زده. خدا کنه یوقت نگیرنش این حرفا رو داره با اکانت واقعیش میزنه».

پس از انتشار پست اینستاگرامی حسن روحانی انتقادات گسترده ای در فضای مجازی ایجاد شده است. این انتقادات در ادامه اعتراضات اخیر درخصوص فیلترینگ تلگرام در ایران بوده و کاربران نسبت به رویکرد امنیتی و محدود سازی حریم خصوصی انتقاد کرده اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy