Friday, May 4, 2018

صفحه نخست » آیا سه مهاجم لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا روزه می‌گیرند؟

salah_050518.jpgالعربیه - رسانه‌های بریتانیایی، روز شنبه پنجم آوریل، به روزه گرفتن بازیکنان مسلمان ليورپول انگلیس در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا که قرار است میان این تیم و رئال مادرید اسپانیا برگزار شود، پرداختند.

محمد صلاح مصری، سادیو مانی سنگالی و امری آلمانی سه بازیکنی مسلمان لیورپول هستند که رسانه‌های بریتانیا درباره احتمال روزه گرفتن آنها در بازی فینال، سخن به میان آورده‌اند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» گفته که این سه مهاجم، احتمالا در بازی فینال که قرار است در 26 مه در کییف پایتخت اوکراین برگزار شود، روزه بگیرند.

این روزنامه گفته که ماه رمضان، احتمال در اواسط ماه مه 2018 آغاز شود. دیلی میل گفته که هنوز دقیقا مشخص نیست که این سه مهاجم، در روز فینال چکار خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، زمان افطار در کییف، در روز بازی فینال، 50 دقیقه پیش از آغاز این دیدار است. این احتمال وجود دارد که سه بازیکن این روز را روزه نگیرند و به جای آن، در روز دیگری جبران کنند.

تیم لیورپول انگلیس پس از پشت سرگذاشتن آس رم ایتالیا، پس از 11 سال، به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و در بیست و ششم ماه جاری در برابر رئال مادرید، قهرمان دوره پیش این رقابت‌ها، بازی خواهد کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy