Wednesday, May 9, 2018

صفحه نخست » تصمیم پرزیدنت ترامپ صد در صد درست است اگر... ف. م. سخن

23EF45AA-5289-496B-B754-15A76D5A691E.jpegپرزیدنت ترامپ، تصمیم نهایی خود را در باره ی «کاغذ پاره ای» به نام برجام اعلام کرد:
امریکا از برجام خارج خواهد شد و سخت ترین تحریم ها را به جمهوری اسلامی اِعمال خواهد کرد.

به این تصمیم و عوارض و عواقب آن فکر می کردم. به این نتیجه رسیدم که این تصمیم صد در صد درست است، ولی وضعیتی که منِ ایرانی دارم، درست بودن این تصمیم را تحت الشعاع خود قرار می دهد. این تصمیم صد در صد درست است اگر:

- من، یعنی نویسنده ی این سطور، در خارج از ایران نباشم، و بتوانم همراه با مردمی که در اثر تحریم ها رنج خواهند کشید و به فلاکت بیشتر خواهند افتاد، رنج بکشم.

- من، در خارج از ایران نباشم، و اگر بمبی، موشکی، از جایی در رفت، و به جای فلان پادگان و فلان نهاد به داخل شهر خورد، من هم آن جا حضور داشته باشم و با افتخار بگویم، ببارید موشک ها! ببارید حتی به قیمت جان من! ببارید و تکلیف ما را یکسره کنید و قال این کابوس ۴۰ ساله را یک بار برای همیشه بکنید!

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

- تحریم و تهدید ترامپ در دولت بعدی امریکا هم ادامه پیدا کند و این نشود که اگر حکومت اسلامی، تا پایان دوره ی ریاست جمهوری ترامپ، همچنان بر سر پا باقی ماند، در دولت بعد از ترامپ، تحریم ها از رویش برداشته شود، و مردم زجر دیده و محنت کشیده ی داخل، دوباره با دیدن چند فروند هواپیمای تازه ی بویینگ و مقدار بیشتری آب و رنگ، دوباره فیل شان یاد اصلاح طلبان حکومتی بکند و کاروان های شادی به دنبال «ظریف» بعدی راه بیفتد.

- ما ایرانی نبودیم و مثلا آلمانی و انگلیسی و بلژیکی بودیم. مبارزان آلمانی و انگلیسی و بلژیکی هرگز دست کمک دیگران، خصوصا امریکا را رد نکردند و برای در هم شکستن هیتلر همه بدون تعارف و خجالت دست به دست هم دادند. اگر غیر از این بود ما سریال «ارتش سری» را نه به عنوان ارتشی در راه رهایی کشور، بلکه ارتشی متشکل از جاسوسان و وطن فروشان و مردمی که به کشورشان در زمان جنگ خیانت می کردند باید نگاه می کردیم.

- امریکا هم مثل امریکای زمان جنگ دوم جهانی بود، و فقط ژست کمک به مخالفان حکومت اسلامی را آن هم با بال و پر دادن به بدنام ترین و خبیث ترین شبه اپوزیسیون ایران و شبه اپوزیسیون مثلا اصلاح طلبِ وابسته به حکومت اسلامی نمی گرفت.

آری. تصمیم پرزیدنت ترامپ برای دور ریختن کاغذ پاره ای که همه از جمله اداره کنندگان واقعی حکومت اسلامی آن را بی اعتبار می دانستند و می دانند درست است و فقط کاش این شرایط وجود می داشت... کاش، این شرایط وجود می داشت...

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy