Thursday, May 10, 2018

صفحه نخست » جناب عرفانی! یعنی می فرمایید جهان بنشیند و مثل ما ایرانیان حکومت اسلامی را تحمل کند؟!؛ ف. م. سخن

EA886783-905C-435D-8A80-778F9BA03EC7.jpegآقای کورش عرفانی مطلبی نوشته است با عنوان «پایان برجام یا آغاز بازگشت امریکا به ایران» که در همین سایت منتشر شده است.

ایشان با ربط دادن شرق و غرب عالم و به هم بافتن رطب و یابِس، در نهایت این طور نتیجه گیری کرده است که:
«...آن چه که در این میان باید مورد توجه همه‌ی ایرانیان علاقمند به آینده‌ی میهن قرار گیرد این است که ممکن است این فرایند فروپاشاندن رژیم ایران با روند فروپاشی ایران یکی شود. برخلاف بسیاری از عراقی‌ها در سال ۲۰۰۳، ما ایرانی‌ها امروز این نکته را می‌دانیم.»

آری، ایرانیانی مانند آقای عرفانی همه ی این ها را می دانند، و بقیه ی آدمیان روی زمین این ها را نمی دانند!

عاقبت تز عربستان و اسراییل و سرمایه داری نظامی-نفتی امریکایی و ربط دادن شان به جریانات سوریه و بحرین و بقیه ی جاهای خاورمیانه به این نتیجه ختم می شود که همه بنشینیم دست روی دست بگذاریم و بگذاریم جمهوری اسلامی هر غلطی خواست در ایران و جهان بکند و هیچ کس لام تا کام علیه آن سخنی نگوید و کاری انجام ندهد!

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

واقعا که سیاسی نویسانی چون آقای عرفانی راه نجات مقبولی به ایرانیان و جهانیان نشان می دهند و احتمالا خواندن و درک نظرات ایشان باعث نجات جهانی خواهد شد!

اما هستند ایرانیانی که مانند ایشان فکر نمی کنند، و بر این باورند که چهل سال خرابکاری حکومت اسلامی، در ایران و جهان، کافی ست، و حالا که ما مردم ایران توانایی مقابله با این حکومت را نداریم، بگذاریم لااقل جهان آزاد، اگر کاری برای در هم شکستن این حکومت می تواند انجام دهد، دست به کار شود.

این که موضوع عراق و سوریه مدام از طرف همفکران عرفانی تکرار می شود، ایرانیان را در رده ی ابلهانی که عقل شان به این چیزها نمی رسد قرار می دهد و چه توهینی بالاتر از این به مردم ایران!

جناب عرفانی باید بدانند که جان ما از دست این حکومت به لب رسیده. تمام آشوب هایی که در خاورمیانه ایجاد شده و تمام عملیات تروریستی و خرابکارانه که در جهان آزاد صورت می گیرد، نتیجه ی سیاست های جاهلانه ی حاکمان فعلی ایران است.

آقای ترامپ در سخنرانی دیشب اش چیزی نگفته جز واقعیت تلخی که ۴۰ سال تمام، جهان از بازگویی آن ابا داشته. این که ترامپ در شکستن کمر جمهوری اسلامی موفق خواهد شد یا نه، بستگی به پیوستگی و مداومت سیاست اش دارد. جمهوری اسلامی در حال فرو ریختن است، و تلاش می کند که فروپاشی حاکمیت اش را با سیاست بازی های سخیف به تاخیر بیندازد. ترامپ، اهل بازی خوردن نیست و این به نظر عرفانی خطرناک است؛ آری خطرناک است ولی نه به خاطر بیان واقعیت توسط ترامپ، بلکه به خاطر سیاست های جمهوری اسلامی.

به قول جناب عرفانی خروج آمریکا از برجام قابل پیش گیری نبود. خیلی از اتفاقات تلخ دیگر که احتمال رخ دادن شان هست، قابل پیش گیری نیست. درست تر بگویم، توسط مردم ایران قابل پیش گیری نیست. این به اراده حاکمان جمهوری اسلامی بر می گردد که ایران را به سمت فروپاشی و تجزیه بکشانند یا نه. مسوول این امر نه ترامپ است نه ایرانیان معترض. کورش عرفانی اگر عتاب و خطابی دارد به حکومت اسلامی بکند که باعث و بانی تمام این رخدادهاست، نه این که دائم از خطر عراق و سوریه شدن ایران مردم را بترساند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy