Wednesday, Jun 27, 2018

صفحه نخست » آلمان صفر- کره جنوبی 2 ناباورانه، قهرمان حذف شد

germany2_062618.jpgکره جنوبی در عین ناباوری موفق شد دو گل در دقایق پایانی به آلمان بزند و موجب حذف مانشافت‌ها از جام جهانی شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که موفق شده بود قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل را جشن بگیرد، امسال شروع ناامید کننده‌ای با شکست یک بر صفر مقابل مکزیک داشت ولی در دیدار اخیرش توانست با گل دقایق پایانی تونی کروس از تساوی نجات پیدا کند و به پیروزی برسد، اما آنها امروز که به مصاف کره جنوبی رفتند، امید بسیاری داشتند تا بتوانند این تیم آسیایی را حداقل با تفاضل دو گل شکست دهند و بدون توجه به نتیجه بازی همزمان مکزیک و سوئد، راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند، اما بدترین پایان ممکن برای آنها رقم خورد.

تیم ملی آلمان با قبول 2 شکست برابر مکزیک و کره جنوبی در گروه خود حتی پایین تر از نماینده آسیا در رتبه آخر قرار گرفت تا یکی از عجیب ترین اتفاقات جام جهانی رقم بخورد.

شرح گل اول:

آلمان صفر - کره جنوبی 1 (دقیقه 2+90: کیم یونگ وون): سانتر هئونگ مین از کرنر سمت چپ زمین را مدافعان آلمان نتوانستند دفع کنند تا تونی کروس با پاس به عقب اشتباه که از بین پاهای سوه عبور کرد، در مقابل دروازه آلمان به کیم یونگ وون، مدافع پیشتاخته کره رسید تا او با شوت تمام کننده نویر و آلمان را ناکام بگذارد و در عین ناباوری کره را پیش بیاندازد.

شرح گل دوم:

آلمان صفر - کره جنوبی 2 (دقیقه 6+90: سون هئونگ مین): جو سه یونگ در زمین خودی مانوئل نویر را دریبل زد و به سمت دروازه آلمان شوت زد که هئونگ مین با فرار سریع از میانه زمین به راحتی تبدیل به گل کرد تا حذف آلمان را قطعی کند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014، تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2010 و تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2002 از قهرمانان ادوار اخیر بودند که حتی موفق به صعود از گروه خود در دور بعدی نیز نشدند و حالا تاریخ برای آلمان تکرار شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy