Saturday, Jun 2, 2018

صفحه نخست » کم کم شلوار نمایندگان ملت شریف ایران را هم از پایشان در خواهند آورد!؛ ف. م. سخن

14688D28-3519-475A-9460-38E091A9999E.jpegالبته واضح و مبرهن است که وقتی روزنامه ی «جام جم»، که مثل جامِ جهان نما، همه چیز را نشان می دهد، در تجزیه و تحلیل موضوع تجاوز به کودکان مدرسه ای می فرماید که شما خانم ها و آقایان پا به سن گذاشته! مگر وقتی شما بچه بودید انگولک نشده اید!، و بدین طریق می خواهد بگوید که انگولک شدن در دوران کودکی، زیاد هم موضوع عجیب غریبی نیست و احتمالا خودِ نویسنده ی مطلب جام جم هم انگولک شده است و اصولا انگولک شدن همچین فاجعه ای نیست که زمین و زمان به خاطرش بر هم بریزد و حتی رهبر معظم انقلاب به آن «ورود کند»، باری با این آب پاکی که بر فلان و بهمان ملت ریختند، موضوع پایین کشیدن شلوار یک ملت، توسط داخلی ها چندان عجیب و غریب نمی نماید.

حال نوبت خارجی هاست که کم کم شلوار ملت شریف ایران را در اثر کاغذپاره بازی از پایش در بیاورند و این کار را فعلا از کفش شروع کرده اند و کم کم کار به قسمت های بالاتر هم خواهد رسید. به عون الهی!

اولین طلیعه ی این موضوع بدیهه، اطلاعیه شرکت «نایک» است که فرموده به دلیل تحریم ها، اعضای تیم ملی ایران، که نمایندگان ملت ایران می باشند، حق پوشیدن کفش های نایک را در مسابقات جام جهانی فوتبال نخواهند داشت!

حالا خوب است نگفته جوراب نایک را هم از پا در بیاورند! من مانده ام که اگر شورت ورزشی و لباس زیر بازیکنان ما، از محصولات نایک باشد باید چه خاکی بر سرمان بریزیم!

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy