Monday, Jun 4, 2018

صفحه نخست » فرمان جدید هسته ای خامنه ای

060418A_top.jpgایرنا - رهبر معظم انقلاب به سازمان انرژی اتمی دستور دادند سریعا آمادگی های لازم و مقدمات را برای رسیدن به 190 هزار سو، فعلا در چارچوب برجام فراهم و برخی مقدمات دیگر را که رییس جمهوری دستور دادند را از فردا آغاز کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عصر امروز (دوشنبه) در مراسم بیست و نهمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) در جمع دهها هزار نفر از مشتاقان و دلدادگان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهارداشتند:از برخی حرف های بعضی دولت های اروپایی این طور بر می آید که توقع دارند ملت ایران هم تحریم ها را تحمل کند و هم از فعالیت هسته ای خود که نیاز قطعی آینده کشور است دست بکشد و همین محدودیت ها را ادامه دهد.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

ایشان تاکید کردند: من به این دولت ها می گویم که بدانند که این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد. ملت و دولت ایران تحمل نخواهد کرد که هم تحریم باشند و هم در محدودیت هسته ای قرار داشته باشند.

رهبر معظم انقلاب در ابتدای بیاناتشان خطاب به ملت ایران فرمودند: حرکاتی که شما از دشمن ملاحظه می کنید نشانه دستپاچگی، آشفتگی و عصبی شدن دشمن است و نشانه اقتدار آن نیست.

ایشان افزودند: بسیاری از آرمان های امام خمینی (ره ) به اذن الله تحقق خواهد یافت و جمهوری اسلامی امام بزرگوار روز بروز اقتدار خواهد یافت و همین است که دشمنان را عصبی و دستپاچه کرده است.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: امام(ره) در مواجهه با دشمن برخورد شجاعانه و فعال داشت، برخورد از سر ضعف و انفعال نداشت. ایشان هرگز هیجان زده نمی شد و از هیجان زدگی پرهیز می کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: مردم عزیزمان را از دو دستگی و دو قطبی برحذر می داریم و به نصرت الهی هم اطمینان داریم.

به گزارش ایرنا، مراسم بیست‌ و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عصر امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، سران سه قوه و جمعی از مقامات کشوری و لشگری، اعضای بیت شریف حضرت امام خمینی (ره)، سفیران کشورهای خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران، علما و فضلا، فرهنگیان و دانشگاهیان، خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم روزه دار آغاز شد.

این مراسم که بطور زنده از شبکه یک سیما، شبکه خبر و رادیو سراسری پخش می‌شود، توسط بیش از ۳۰۰ خبرنگار خارجی پوشش خبری و رسانه‌ای داده می‌شود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy