Thursday, Jun 14, 2018

صفحه نخست » روحانی: جدا شدن از صندوق رأی یعنی جنگ داخلی

rouhani_061418.jpgایران اینترنشنال - حسن روحانی رئیس جمهور ایران جدا شدن از صندوق رای را برابر با جنگ داخلی و تسلیم شدن در برابر دشمن عنوان کرد.

روحانی شامگاه چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه در دیدار با اصحاب رسانه، تنها راه حل مشکلات را صندوق رای دانست و گفت که «جدا شدن از صندوق رای یعنی جنگ داخلی و تسلیم شدن در برابر دشمن».

او گفت که شاید حل بعضی از مشکلات سخت باشد اما راه حل آن رجوع به صندوق آرا است.

روحانی با بیان این پرسش که «چرا باید به آینده کشور، نظام و انقلاب، ناامید باشیم»، افزود: «ناامیدی پایان ماجراست و اگر تسلیم شدن برای هر ملتی ناپسند و زشت است، ناامیدی، تسلیم شدن در برابر بدخواهان است».

رئیس جمهور ایران با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه «پای صندوق رأی رفتیم و نتیجه‌ای ندیدیم»، اضافه کرد که از زمان انتخابات سال ۹۲ تا سال ۹۶ رشد اقتصادی ایران از رشد منفی به رشد مثبت رسیده است بنابراین چرا باید ناامید بود.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع برجام و خروج آمریکا از توافق هسته‌ای اشاره کرد و گفت که همه کشورها به جز چند کشور که تعدادشان از انگشتان دست هم کمتر است، پایبند بودن جمهوری اسلامی ایران به برجام را مورد «تجلیل» قرار داده‌اند و از سوی دیگر آمریکا را محکوم کرده‌اند که چنین موردی در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه است.

اجازه تحمیل جنگ به ایران را ندادیم

او با تاکید بر اینکه اجازه تحمیل جنگ به ایران داده نشد، گفت: «سر در برابر دشمن نیز فرود نیاوریم».

روحانی همچنین مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران در تولید گازوئیل به خودکفایی رسیده است و در تولید بنزین نیز تا پایان سال ۹۷ به خودکفایی خواهد رسید.

رئیس جمهور ایران گفت که وضعیت سرمایه‌گذاری در ایران بر خلاف سال‌های قبل مثبت شده است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

نباید دشمن جدید بسازیم

روحانی با تاکید بر اینکه نباید دشمن جدید ساخت، افزود که با شناخت دشمن باید برای پایان دشمنی‌ها تلاش کرد.

او با بیان اینکه توقعات مردم را نباید در رسانه‌ها «بیجا» بالا برد، اضافه کرد که بالا بردن بی‌حساب توقعات مردم منجر به ایجاد ناامیدی می‌شود.

مشکل اصلی ایران جنگ روانی است

رئیس جمهور ایران همچنین گفت که مشکل اصلی، مشکلات اقتصادی، فرهنگی و امنیتی نیست بلکه مشکل اصلی «جنگ روانی» است.

او افزود که بر اساس آمار مستند تولید خودرو، سکه و تأمین منابع ارزی کشور نسبت به سال گذشته حتی رشد داشته است و تلاطم‌های بازار ناشی از «جنگ روانی» است.

روحانی تاکید کرد که مرجع افکار عمومی مردم باید رسانه‌های داخلی باشد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy