Saturday, Jun 16, 2018

صفحه نخست » جز آرزوی نابودی اسرائیل، چه وعده دیگری برای مردم ایران دارند؟

ri_061618.jpgمنشه امیر - رادیو اسرائیل

سخن را با شادباش های گرم و صمیمانه به فوتبالیست های زبردست ایرانی آغاز می کنیم که در موندیال افتخار آفریدند و دل ملت محنت زده ایران را خوش کردند و همه ایران دوستان را به شوق آوردند و پویندگان راه راستین را دلگرم تر ساختند.

آفرین به آنان و با آرزوی پیروزی های بعدی.

حکومت ایران در طول سال ها با بی لیاقتی و حتی غرض ورزی، ورزش ایران را به پائین تر سطح رسانده و پست های مهم را به افراد بی کفایت سپرد و زنان را از استادیوم ها دور نگاه داشت// و بالاخره بهای آن را خواهد پرداخت.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

به چریانات روز باز می گردیم:

دکتر حسن فریدون، ملقب به آخوند حسن روحانی، در بیانیه ای که خطاب به مردم ایران در رابطه با راه پیمایی فرمایشی موسوم به روز جهانی قدس صادر کرده، از جمله می نویسد: «سرزمین فلسطین بالاخره به صاحبان اصلیش باز خواهد گشت».

لطفا بشتابید و به این رئیس جمهوری نا آگاه خبر دهید که اکنون هفتاد سال است سرزمین تاریخی اسرائیل به صاحبان اصلیش بازگشته و آنان دوباره کشوری برپا ساخته اند که در میان ملت های جهان با سربلندی زیست می کند و مردمان آن در رفاه به سر می برند.

کشوری که در آن دموکراسی کامل برقرار است و مردم زندگی سطح بالا دارند و در دانش و فنآوری و ادب و هنر و موسیقی نیز زبانزد جهان هستند و حتی جایزه بهترین آهنگ را در مسابقه یورویژن از آن خویش ساخته اند.

بروید و به او بگوئید که زحمت نکشد و رژیمی که وی مزدوری آن را می کند، تلاش بیهوده نکند و راه پیمایی روز قدس برپا نسازد، زیرا این خاک به صاحبان اصلیش بازگشته و نیازی به دلسوزی فریدون ها و خامنه ها و دیگران ندارد.

ادعا می کنید که این سرزمین به فلسطینی ها تعلق دارد؟

به پیامبران عالم سوگند که نادرست می گوئید و سر مردم کلاه می گذارید و دکانی به دروغ باز کرده اید که از آن نان بخورید و آن دکان، حمایت از ترور فسطینی است.

ادعا می کنید که صاحبان اصلی این سرزمین، یهودیان نیستند بلکه فلسطینیان هستند؟ حماس می گوید که این سرزمین به اسلام تعلق دارد.

به پروردگار عالم سوگند که دروغ می گوئید و مردم فریبی می کنید.

کشور اسرائیل سه هزار پیش توسط حضرت داود برپا شد - یعنی یک هزار و ششصد سال پیش از ظهور دین مبین اسلام.

پس، کی می گوید که به فلسطینی ها تعلق دارد؟

مکانی که اکنون مسجت الاقصی و مسجد حضرت عمر در آن جا قرار دارد، که هر دو حدود یک هزار سال پیش ساخته شده اند، یک هزار و ششصد سال پیش از آن، بیت المقدس یهود در آن جا برپا بوده است - همان نیایشگاهی که حضرت داود بنیان گذار آن بود و حضرت سلیمان احداث آن را به انجام رساند.

می گوئید خاک اسرائیل و شهر اورشلیم، که سه هزار سال پیش توسط حضرت داود به عنوان پایتخت اسرائیل تعیین گردید، مال فلسطینیان است؟

به پروردگار عالم سوگند، در کتاب قرآن مجید حتی یک بار، حتی یک بار، نامی از اورشلیم برده نشده و مسلما در دوران حضرت محمد مردمانی نیز به نام فلسطینی وجود نداشته اند و ذکری از آنان نشده است.

ولی در تورات مقدس یهودیان جستجو کنید: ده ها بار از اورشلیم نام برده شده و آن را پایتخت اسرائیل دانسته و از اشتیاق ملت یهود به این سرزمین سخن گفته است.

کلام الله مجید را ورق بزنید و ببینید که چند بار از بنی اسرائیل و سرزمین پدری آن ها سخن رفته است.

پس، این سرزمین به چه کسانی تعلق دارد و صاحبان آن چه مردمانی هستند؟

آقای حسن فریدون، شاید ندانید و یا تجاهل می کنید، ولی اجازه بدهید به شما درس تاریخ بدهیم:

چهارصد سال تمام امپراطوری عثمانی بر این سرزمین ها تسلط داشت. آنانی که در این چهارصد سال خود را خلیفه مسلمانان جهان می خواندند، کوچکترین توجهی به اورشلیم نداشتند و هرگز نگفته بودند که اورشلیم قبله گاه دوم مسلمانان جهان است.

در همه این چهارصد سال حکومت خلیفه عثمانی بر سرزمین های اسلامی، اورشلیم هیچ مرکزیتی در حکومتی آنان محسوب نمی شد.

بلکه اورشلیم، یک شهر از یاد رفته و نیمه ویران بود که از نظر اداری شهرستانی در سنجاق شام یعنی ولایت کنونی سوریه محسوب می شد.

در طول همه این سال ها، در واقع در طول دو هزار سال، یهودیان هرگز اورشلیم و سرزمین پدری خود را از یاد نبردند و همیشه به سوی آن نماز گذاشتند و برای سلامت آن نیایش کردند.

پس، آقای دکتر فریدون، کلاهتان را قاضی کنید و بگوئید که این سرزمین باستانی به چه کسانی تعلق دارد؟

چهارصد سال عثمانی ها، یعنی خلفای اسلامی زمان، بر این سرزمین که تنها خاک متعلق به یهودیان است، فقط یک شهر جدید ساختند و همه شهرهای دیگر همان هایی است که تا دو هزار سال پیش توسط یهودیان و برای یهودیان ساخته شده بود.

پس خودتان بگوئید: صاحبان این سرزمین چه کسانی هستند؟

آقای فریدون، شما دکترا دارید. پس بروید و در همه کتب تاریخی عربی جستجو کنید و به ما بگوئید در کدام کتاب یا سند اسلامی در گذشته، نامی از فلسطینیان برده شده است؟

قبول داریم که اعراب و دیگر ملتها به جای آن که به این سرزمین بگویند "ارض اسرائیل"، آن را فلسطین یا پالستاین یا پلستین می خواندند و این تنها یک علت داشت و آن این که دو هزار سال پیش هنگامی که امپراطوری ستمگر رم این سرزمین را اشغال کرد، بیت المقدس را ویران ساخت، شهرها اسرائیل را خراب کرد و مردم آن را به اسارت برد و نام این سرزمین را فلسطین گذاشت، تا دیگر نامی از یهودیان و یهودیت در این سرزمین باقی نماند.

تا کمتر از صد سال پیش، اصولا واژه ای به نام فلسطینی در قاموس سیاسی جهان وجود نداشت.

حالا رهبر عظیم الشان شما ژست مردمسالاری می گیرد و در آخرین سخنرانی خود، اول از نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر سخن می گوید و سپس پیشنهاد می کند که در بین فلسطینیان همه پرسی انجام شود که آیا این خاک را می خواهند و یا نمی خواهند.

همانند آن است که زبانم لال، در میان اعراب رفراندوم کنید که آیا ایران را متعلق به خود می دانند یا نه؟ مگر نه آن است که یک هزار و چهارصد سال پیش، عرب پابرهنه سرزمین پاک ایران را تصرف کرد و کوشید تمدن ایران زمین را بکلی از بین ببرد؟

خامنه ای از نابودی کشور اسرائیل سخن می گوید.

هیتلر از نابودی ملت یهود سخن گفته بود - ولی کاسه زهر را سرکشید و خودکشی کرد و در تاریخ بشری به عنوان یکی از بزرگترین جانیان دنیا ثبت شد.

اما ملت یهود زنده ماند و با آن که نیمی از افراد خود را از دست داده بود، دوباره سر برافراشت و به سرزمین پدری خود بازگشت و اسرائیلی را برپا ساخت که اکنون مورد تحسین و حتی غِبن بسیاری از ملت های دنیاست.

همان آلمانی که می خواست یهودیان را نابود کند، اکنون از گذشته خود ابراز شرم دارد و از تکنولوژی اسرائیل کمک می گیرد و از این کشور پهپادهایی را می خرد که اتحادیه اروپا فقط هشت سال دیگر خواهد توانست شبیه آن را بسازد.

یک مقام آلمانی از اسرائیل سپاسگزاری می کند که تکنولوژی این کشور موجب حفظ جان سرباز آلمانی می شود - همان سربازی که پدرش یا پدر بزرگش در جنگ جهانی دوم دستور گرفته بود که یهودیان را نابود کند.

آقای حسن روحانی، آقای علی خامنه ای، به جای این که مرتبا آرزوی مرگ کشورهای دیگر را بر زبان جاری سازید، بیائید و از زندگی آن ها درس بیاموزید و در فکر رفاه مردمان خود باشید و اگر همه پرسی دوست دارید، آن را اول در بین ملت ایران انجام دهید و نه در میان فلسطینیان.

ملت ایران با صدای بلند گفته است که با اسرائیل خصومتی ندارد وحتی به دنبال دوستی با این کشور است.

نخست وزیر اسرائیل پیشنهاد کرد که دولت اورشلیم در راه کاهش مساله کمبود آب در ایران، دانش خود را در اختیار ایرانیان بگذارد.

بیائید از این پیشنهاد استقبال کنید و از ستیز با مردم اسرائیل دست بردارید و به جای آن، به فکر رفاه مردم ایران باشید.

آیا چنین خواهید کرد؟

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy