Monday, Jun 18, 2018

صفحه نخست » گِل آلود کردن آب برای فرار متجاوزان ایرانشهر؛ ف. م. سخن

2C0945B9-E723-48A5-B059-E866D950A938.jpegحکایت غریبی ست! سر دسته ی تجاوزگران به ۴۱ دختر بلوچ را دستگیر کرده اند، و او «اقرار» کرده که اعضای باند او به ۴۱ دختر ایرانشهری تجاوز گروهی کرده اند.

حال مقامات قضایی شهرستان ایرانشهر، ادعا می کنند که نه! ۴۱ دختر نبوده، ۳ دختر بوده، و لطفا سر و صدا نکنید تا مردم ملتهب نشوند!

عجبا عجب! مجرم اعتراف می کند، دادستانی انکار می کند!

از این جالب تر، کاسه کوزه ی تجاوز بر سر امام جمعه ی شجاع و افشاگر ایرانشهر، مولوی طیب ملازهی می شکند! دادسرا به جای مجرمین، می خواهد او را تحت تعقیب قرار دهد که چرا این فاجعه ی اجتماعی را افشا کرده است! یعنی او باید سکوت می کرد، تا آقازادگان تجاوز گر به تجاوزهای خود ادامه می دادند!

غیر از حکومت، عده ای «دلسوز» هم به تقبیح کار امام جمعه پرداخته اند و ادعا کرده اند که این افشاگری ممکن است باعث قتل دختران شود!

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

چرا چنین تصور می کنند؟ چون آسیب دیدگان، بلوچ اند و غیرت مند؟ اگر این گونه بوده است پس چرا اولیای ۳ دختر به جای کشتن دختران شان رفته اند شکایت به پلیس برده اند؟

چه فکر کرده ایم ما؟ که مردم بلوچ غیرت شان را صرف کشتن دختران دلبندشان می کنند؟! آن هایی که سکوت کرده اند، به خاطر این بوده که می دانسته اند قوه ی قضاییه حکومت، به جای دنبال کردن آقازاده های «صاحب نام» و مجازاتِ آن ها، با آبروی دختران شان بازی خواهد کرد و ترجیح داده اند سکوت کنند و این درد بزرگ را در دل خود نگه دارند.

خانواده های محترم بلوچ و مردان این قوم با غیرت، دختران خود را نخواهند کشت، بلکه تا روزی که زنده باشند، اگر متجاوزان شناسایی و دستگیر نشوند، آن ها را دنبال خواهند کرد و خود شخصا آن ها را به سزای عمل ننگین شان خواهند رساند.

آقای دادستان ایرانشهر!
حرف شما درست! چهل و یک نفر نبوده اند سه نفر بوده اند. چه یک نفر چه چهل نفر، جرم و مجازات متجاوزان مشخص است. اعضای این باند مخوف را دستگیر کنید و آن ها را به خاطر همین سه نفر به سزای جنایت شان برسانید!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy