Tuesday, Jun 26, 2018

صفحه نخست » محمدجواد ظریف و کلیدواژه دشمن

zarif_062618.jpgروز گذشته محمد جواد ظریف همان حرف هایی را به زبان آورد که آیت الله خامنه ای، سالها به زبان می آورد: دشمن!

بهروز مفید - شبکه بیان

وی که همقدم جان کری -وزیر خارجه دولت اوباما- شده بود و بعدها با آمدن دولت ترامپ مواضع خود را تغییر داد، حال سخنانی می گوید که هیچ تفاوتی با سایر دولتمردان تندروی جمهوری اسلامی ندارد.

به گزارش گروه اقتصادی روزنامه ایران، محمد جواد ظریف که میهمان تجار و فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی بود خطاب به مخالفان دولت گفت: ما همه در یک کشتی نشسته‌ایم و فرقی بین اصولگرایان، بی‌خط، مخالف جمهوری اسلامی و مخالف دولت نیست. نباید نوک پیکان انتقادها به سمت دولت روحانی باشد. خیال نکنید اگر روحانی رفت و اصولگرایان آمدند با این وضعیت، موفق می‌شوند. مخالفان جمهوری اسلامی ایران، کشور ما را هدف گرفتند و نمی‌خواهند پیشرفتی داشته باشیم. این ایران است که اکنون برای تحقق برخی اهداف و تمایلات مانع است، می‌خواهند ایران را نابود کنند. در حال حاضر انسجام داخلی از هر چیز دیگری در کشور مهم‌تر است. انسجام داخلی در حال حاضر از نان شب و هوا نیز برای ما مهم‌تر است. بعضی‌ها خیال نکنند که اگر جمهوری اسلامی ایران رفت آنها سر کار می‌آیند. اکنون ایران یعنی این جغرافیا و موجودیت عظیم پرافتخار تاریخی با این مردم و توانمندی‌ها و امکانات مورد هدف است و ان‌شاءالله ما این هدف را ناکام می کنیم.

ترساندن مردم از سوریه ای شدن و اعلام خطر بابت مسائلی چون تجزیه یا جنگ داخلی، تقریبا به صورت علنی توسط صادق زیباکلام -استاد اصلاح طلب دانشگاه تهران- مطرح شد که این موضوع قویا توسط فعالان مدنی و سیاسی رد و تکذیب شد.

به نظر می رسد با توجه به اظهار نظر محمد خاتمی، مبنی بر اینکه اگر موج بعدی (اعتراضات) به راه بیفتد، کار تمام است، امروز از هر روز دیگری بیشتر به چشم می خورد و حالا مقامات اسبق و فعلی اصلاح طلب، به راحتی به آن اذعان می کنند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

پیشتر سعید حجاریان، استراتژیست اصلاح طلب جمهوری اسلامی، با حمله و تمسخر به براندازان همچون ظریف تلویحا اظهار کرد که این، پایان اقدامات وحشیانه جمهوری اسلامی است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy