Thursday, Jun 28, 2018

صفحه نخست » طرح لباس جدید تیم‌ملی بسکتبال ایران حاشیه‌ساز شد

ایران اینترنشنال - رنگ و طرح لباس جدید پیراهن تیم‌ملی بسکتبال ایران که شباهت زیادی به لباس تیم ملی عراق دارد، برای فدراسیون بسکتبال و آسمان‌خراش‌های ایرانی جنجال‌آفرین شد.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، تیم‌ملی بسکتبال که برای برگزاری دیدار با تیم‌ملی قطر در چارچوب مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۹ به آن کشور رفته، با حاشیه‌ای جدید مواجه شده است. براساس توافق جدیدی که چندی پیش بین فدراسیون بسکتبال ایران و شرکت «پیک»، اسپانسر این فدراسیون و فراهم‌کننده لباس تیم‌های ملی بسکتبال ایران صورت گرفت، این شرکت برای تیم‌ملی بزرگسالان ایران، لباسی را طراحی و تولید کرد که به رنگ سبز است و شباهت زیادی به لباس تیم‌ملی بسکتبال عراق دارد و به گفته‌ برخی از منتقدان فدراسیون، لباس جدید تیم‌ملی ایران، کپی‌برداری از عراقی‌هاست که باتوجه به نزدیک‌بودن نام لاتین این دو کشور (با تفاوت تنها یک حرف)، شباهت این لباس‌ها در رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی دوچندان خواهد بود.

bascketball_0.jpgبر این اساس، لباس اول تیم‌ ‌ملی بسکتبال ایران، از این پس در رقابت‌های مختلف به رنگ سبز خواهد بود. لباس دوم این تیم نیز به رنگ سفید و با نوشته‌هایی به رنگ سبز طراحی شده است. این درحالی است که لباس‌های اول و دوم تیم ملی ایران پیش از این در رقابت‌های آسیایی و جهانی، دو رنگ سفید و قرمز بود.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

تیم‌ملی بسکتبال ایران در ادامه مرحله مقدماتی بازی‌های جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین، شامگاه جمعه هشتم تیرماه (۲۹ ژوئن) در دوحه قطر به مصاف تیم‌ملی این کشور می رود. ملی‌پوشان بسکتبال ایران پس از پایان این مسابقه، بلافاصله به تهران بازخواهند گشت و روز دوشنبه یازدهم تیرماه (۲ جولای) میزبان تیم‌ملی قزاقستان خواهند بود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy