Sunday, Jul 1, 2018

صفحه نخست » اسپانیا ۱(۳)- روسیه ۱(۴)؛ جام شگفتی، به نام میزبان

rs_070118.jpgملی پوشان روسیه کار بزرگی رقم زدند و توانستند بعد از تساوی یک بر یک در 120 دقیقه برابر اسپانیا، در ضربات پنالتی به پیروزی برسند.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا بعد از تساوی برابر پرتغال و پیروزی مقابل ایران به سختی و در دقایق پایانی توانست در دیدار با تیم ملی مراکش یک امتیاز بگیرد و به‌عنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی صعود کند تا قرعه نسبتا راحت‌تری در مقایسه با پرتغالی که شب گذشته برابر اروگوئه قرار گرفت و شکست خورد، داشته باشد ولی شاگردان فرناندو هیه‌رو امروز که به مصاف تیم روسیه، میزبان جام جهانی و تیم دوم گروه A رفتند، غافلگیر شدند و اسیر بازی جنگنده روس‌ها بودند.


تیم روسیه که با 6 امتیاز به دور حذفی رسیده بود، در بازی امروز در دقیقه 11 با گل به خودی ایگناشویچ عقب افتاد ولی سه دقیقه قبل از پایان نیمه اول نتیجه را جبران کرد و توانست با پنالتی‌ای که با خطای هند پیکه اعلام شده بود، با گلزنی ژیوبا کار را به تساوی بکشاند و نتیجه یک بر یک را نه تنها در وقت‌های قانونی، تا پایان 120 دقیقه حفظ کند تا امیدوار به پیروزی در ضربات پنالتی برابر ستاره‌های اسپانیا باشد.

لینک به: [کلیپ گل اسپانیا] - [کلیپ گل روسیه] - [کلیپ پیروزی روسیه در ضربات پنالتی]


شگفتی‌سازی جام جهانی 2018 روسیه که هلند و ایتالیا در آن حضور نداشتند، آلمان در مرحله گروهی و آرژانتین و پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند، امروز هم ادامه پیدا کرد و تیم ملی روسیه با درخشش آکنیف توانست در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 برابر اسپانیا به برتری برسد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند تا منتظر مشخص شدن حریف‌اش با تعیین برنده دیدار امشب کرواسی و دانمارک باشد.

شرح گل


اسپانیا 1 - روسیه 0 (دقیقه 11: گل به خودی سرگئی ایگناشویچ): خطایی که روی ناچو اعلام شده بود را آسنسیو با ارسال پای چپ از روی ضربه آزاد سمت راست زمین به محوطه 6 قدم فرستاد ولی توپ به پشت پای ایگناشویچ که در حال مهار راموس بود، برخورد کرد و وارد دروازه روسیه شد تا اسپانیا با یک گل به خودی پیش بیافتد.

روسیه 1 - اسپانیا 1 (دقیقه 42: آرتم ژیوبا): پنالتی اعلام شده به سود روسیه را ژیوبا خلاف جهت دخیا به سمت راست دروازه اسپانیا زد تا گل تساوی تیمش را در بهترین زمان به ثمر رساند.

ضربات پنالتی

اسپانیا 1 - روسیه 0 : اینیستا خلاف جهت آکنیف توپ را به سمت راست دروازه زد و گل اول اسپانیا را در ضربات پنالتی به ثمر رساند.
اسپانیا 1 - روسیه 1 : اسمولوف توپ را به سمت چپ دروازه زد ولی با وجود اینکه توپ به نوک انگشتان دخیا برخورد کرد ولی تبدیل به گل شد.

اسپانیا 2 - روسیه 1 : شوت پیکه بعد از برخورد به تیرک عمودی دروازه و خلاف جهت آکنیف وارد دروازه شد.

اسپانیا 2 - روسیه 2 : ایگناشویچ که یک گل به خودی زده بود، پنالتی‌اش را خلاف جهت دخیا به سمت راست دروازه زد تا نتیجه در ضربات پنالتی 2 بر 2 برابر شود.

اسپانیا 2 - روسیه 2 : آکنیف با تشخیص درست و شیرجه عالی به سمت راست دروازه موفق به مهار پنالتی کوکه شد.

اسپانیا 2 - روسیه 3: گولوین با شوت محکم توپ را به مرکز دروازه اسپانیا زد تا توپ با عبور از زیر بدن دخیا وارد دروازه شود.

اسپانیا 3 - روسیه 3 : راموس توانست آکنیف را فریب دهد و گلزنی کند.

اسپانیا 3 - روسیه 4 : چریشف توپ را به مرکز دروازه اسپانیا زد تا شیرجه دخیا به سمت چپ را بی‌ثمر بگذارد.

اسپانیا 3 - روسیه 4 : پنجمین پنالتی اسپانیا را هدر داد و آکنیف موفق شد با پا ضربه او به مرکز دروازه را بگیرد تا روسیه قبل از زدن پنالتی آخر برنده این جدال سخت شود و کار بزرگی رقم بزند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy