Sunday, Jul 1, 2018

صفحه نخست » قطع پیاپی برق در شهرهای ایران

elec_070118.jpgایران اینترنشنال - کاربران رسانه‌های اجتماعی در تهران و برخی دیگر از شهرهای ایران، از صبح امروز خبر از قطع طولانی مدت برق می‌دهند.

در برخی شهرها نیز از سوی شرکت توزیع برق به مردم اطلاع داده شده که باید منتظر قطعی برق و همچنی کاهش آب آشامیدنی نیزباشند.

روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خراسان رضوی گفته است که به دلیل گرمای هوا در روزهای اخیر مصرف برق به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش پیدا کرده و اگر مدیریت مصرف انجام نشود، احتمال خاموشی بالا است.

خبرگزاری ایرنا نیز در گزارشی از قطع پیاپی برق در مناطقی از استان خوزستان خبر داده و علت این قطعی را افزایش دما عنوان کرده است. بنابر این گزارش، برخی شهروندان اهوازی روز یکشنبه از قطعی برق خود در روزهای متمادی و در زمان پیک برق خبر داده و خواستار پاسخگویی مسئولان شرکت برق اهواز شدند.

***

aaa.jpgbbb.jpgccc.jpg***

علیرضا شکرخدایی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز نیز به ایرنا گفته که افزایش بار شبکه به همراه افزایش دما به تجهیزات برق فشاری مضاعف وارد کرده یا باعث از کار افتادن آنها می شود.

غلامرضا رضایی‌فر مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز نیز دهم تیرماه از قطع احتمالی برق در این استان طی روزهای آینده خبر داد.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

به گفته او براساس پیش بینی هواشناسی در روزهای آینده، دمای هوای این استان به مرز ۴۰ درجه بالای صفر خواهد رسید و احتمال این وجود دارد که با قطعی جریان برق و کاهش آب آشامیدنی در برخی مناطق استان روبرو شویم.

او از مردم خواست به منظور برخورداری همگان از برق و آب آشامیدنی در تمام ساعت های شبانه روز، در مصرف درست دقت لازم را داشته باشند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy