Thursday, Jul 5, 2018

صفحه نخست » نامه ف. م. سخن به سفارت محترم عربستان سعودی در برلین!؛ ف. م. سخن

73AAEB13-67DF-4518-90FF-0FEE63757B1B.jpegبسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم عالیجناب عواد العوّاد، سفیر محترم پادشاهی سعودی در آلمان
با عرض سلام و تحیت، این جانب ال ف. م. سخن ابن حمید، شغل نویسنده و روزنامه نگار، دیروز در وب سایت «خبرنامه گویا» مطلبی خواندم که باعث شور و شعف بسیار من گشت.

در این مطلب جالب و خواندنی، شرحی داده شده بود در مورد دریافت بورس تحصیلیِ فرزند برومندِ الآقای العطای المهاجرانی. بعضی از حاسدان، به خاطر این بورس ناقابل، که پادشاهی سعودی در اختیار این فرزندِ با سواد و تحصیلکرده ی ایران قرار داده شروع کردند به گشودنِ الچاک الدهان، و الجفنگ گویی و هر چه بلد بودند به الابی و الولد نثار نمودند.

ولی من که اخیرا تصمیم گرفته ام از جمله ی حاسدان و ناقدان نباشم، و راه هایی را که دیگران جهت رسیدن به فلاح و رستگاری دنیایی و آخرتی پیموده اند بررسی نموده، آن راه ها را خودم شخصا طی نمایم، بعد از قرائت این مطلب، بلافاصله دست به کار شده، و این الرساله یعنی نامه را خدمت شما تحریر نمودم.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

این جانب، از حضرت عالی تقاضا می کنم، شرایط گرفتن بورس تحصیلی را به بنده اطلاع دهید تا اگر شد، ما هم آخر عمری یک درسی بخوانیم، شاید خوشبختی نصیب ما هم بشود.

لازم به ذکر است که این جانب اکنون در آلمانیا، در شهر هامبورغ هستم و شما لازم نیست خرج سفر بنده را متقبل شوید. همین که بورس را به من برسانید خودم بلد م چجور آن را خرج نمایم.

احتمالا سالتنی ببخشید عربی از دهنم پرید... شما از من سوال خواهید نمود که چیزم، یعنی تزم در چه باره است، و اصولا چه خدمتی می خواهم به آن پادشاهی معظم در قبال این بورس بنمایم؟

تز ابن عطا در باره ی «بنگاه های کوچک و متوسط در ایران و عربستان بود» و من تصمیم گرفتم برای دریافت بورسیه بیشتر، تز م را در باره ی «بنگاه های بزرگ و خیلی بزرگ در ایران و عربستان بنویسم»!

به غیر از این، هر قدر هم لازم باشد، آماده ی پاچه خاراندن و مدح و ثنای آن پادشاهی معظم را گفتن و شرکت در جلسات شیوخ در هر نقطه ی دنیا می باشم.

خواهشمند است به رسانه های فارسی زبانِ تحت امر خود -مثلا بی بی سی فارسی- دستور بفرمایید که از هم اکنون جریان بورسیه گرفتن من از آن پادشاهی عظما را در وب سایت و وبلاگ و تلگرام و اینستا و توییتر و این هایشان اعلام بفرمایند تا جریان مشهور شدن من مثل ابن عطا سه سال طول نکشد و از همین الان مشهور شوم.

با تشکر و امید دریافت هر چه زودتر بورس به نفع دو کشور دوست و برادر و همدین و همدل پادشاهی سعودی و جمهوری آخوندی.

ال ف.م.سخن

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy