Friday, Jul 6, 2018

صفحه نخست » دیلی میل: تندروهای ایرانی هوادار روحانی

right_070518.jpgایران اینترنشنال - دیلی میل در تحلیلی در مورد موقعیت حسن روحانی می‌نویسد، دولت او که مرتباً مورد انتقاد و حمله نیروهای موسوم به تندرو در حاکمیت بوده است، در یک چرخش ناگهانی و تنها یک هفته پس از آنکه او خواهان همبستگی ملی شد، مورد حمایت این تندروها قرار گرفته است.

دیلی میل می‌افزاید: «ظاهراً این تغییر موضع محافظه‌کاران به دنبال اظهارات تندروانه‌ اخیر خود روحانی بوده است که از ماه می و به دنبال خروج آمریکا از برجام مرتباً تکرار می‌شود.»

روحانی در سفر این هفته خود به اروپا، در برن پایتخت سوئیس به‌شدت به کشور اسرائیل تاخت و اعلام کرد که «ایران رژیم صهیونیستی را یک رژیم نامشروع می‌داند».

او همچنین تهدیدهای آمریکا برای جلوگیری از فروش نفت ایران را زیر سوال برده است. برخی از ایرانیان سخنان تهدیدآمیز و تندروانه روحانی را به معنای آمادگی او برای بستن تنگه هرمز تعبیر کرده‌اند، گذرگاهی که بیش از ۳۰ درصد از نفت تولیدشده در جهان روزانه از طریق نفتکش‌های غول‌پیکر از آن عبور می‌کند.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

روزنامه جوان، وابسته به سپاه پاسداران، در پشتیبانی از روحانی تیتر زده است «دیدار ما در تنگه هرمز»، که اشاره‌ای به قدرت‌نمایی این نیروی نظامی است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy