Saturday, Jul 14, 2018

صفحه نخست » جذب اراذل و اوباشِِ مواجب‎بگیر برای سرکوب اعتراضات (+ویدئو)

Hani_Kordeh.jpgکیهان لندن - نیروی انتظامی با جذب اراذل و اوباش و لات‌های پایتخت در صدد تقویت یگان ضد شورش است!

یک منبع آگاه به کیهان لندن گفته است پس از اعتراضات اخیر در بازار تهران و پیش‎بینی به راه افتادن مجدد موج‌ اعتراض‎ها و نارضایتی‎ها، پلیس مجبور به جذب افراد «مواجب بگیر» برای یگان‌های ضدشورش شده و به سراغ اوباش سابقه‎دار رفته است.

بر همین اساس در روزهای گذشته نیروی انتظامی در طبقه زیرین مصلای بزرگ تهران واقع در عباس آباد اقدام به برپایی یک اردوی چند روزه با حضور گروهی از سابقه‌داران و بزهکاران تهران کرده که در بین ‌آنها عده‎ای از افراد شرور و مجرمان و محکومان سابقه‌دار از جمله توزیع‌کنندگان مواد مخدر هم حضور دارند.

مطالب بیشتر در کیهان لندن

همچنین نیروی انتظامی اقدام به جذب «خبرچین» از بین این افراد کرده و آنها را روزانه به محل‎های پر رفت و آمد شهر از جمله میادین مرکزی و بازار تهران اعزام می‎کند. تعدادی از این افراد ماموران پیمانکار مبارزه با سد معبر شهرداری تهران هستند که بساط دستفروش‌ها را جمع می‌کنند.

افشای این خبر در رابطه با درگیری‎های اخیر میان لات‌ها و گولاخ‌های پایتخت است که پس از قتل وحید مرادی یکی از لات‌های سابقه‎دار تهران در زندان، حالا یکدیگر را تهدید می‎کنند و سوابق همدیگر را لو می‎دهند.

همکاری افراد شرور و اوباش با سپاه و بسیج سابقه‌دار است. حسین همدانی فرمانده پیشین سپاه محمد رسول‌الله تهران که اواسط مهرماه سال ۱۳۹۴ در حلب سوریه کشته شد یکی از فرماندهان میدانی سرکوب تظاهرات سال ۸۸ بود. او چند سال پس از سرکوب اعتراضات خیابانی در یک مصاحبه گفته بود در «کار اطلاعاتی اقدامی انجام دادیم که در تهران صدا کرد. ۵ هزار نفر از کسانی که در آشوب‌ها حضور داشتند ولی در احزاب و جریانات سیاسی حضور نداشتند بلکه از اشرار و اراذل بودند را شناسایی کردیم و در منزل‌شان کنترل‌شان می‌کردیم. روزی که فراخوان می‌زدند اینها کنترل می‌شدند و اجازه نداشتند از خانه بیرون بیایند. بعد اینها را عضو گردان کردم. بعداً این سه گردان نشان دادند که اگر بخواهیم مجاهد تربیت کنیم باید چنین افرادی که با تیغ و قمه سر و کار دارند را پای کار بیاوریم. یکی از اینها فردی بود به نام ستاری. این ستاری وقتی به جمعیت زد جانباز ۷۰ درصد شد و سال گذشته هم به شهادت رسید.»

در جریان جنگ سوریه و عراق، سپاه پاسداران تعداد زیادی از این اوباش را تحت عنوان «مدافعان حرم» به مناطق جنگی فرستاد. «هانی کُرده» یکی از اوباش سابقه‌دار است که سابقه اعزام به سوریه دارد و گفته می‌شود که با با نیروهای امنیتی همکاری می‌کند.

هانی کُرده و امین فرزانه و تعدادی از نوچه‌های آنها مهمان ویژه‎ی مراسم افطاری حسن روحانی نیز بوده‌اند که در خردادماه ۹۷ برگزار شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy