Sunday, Jul 15, 2018

صفحه نخست » دختر صدام حسین در باره اعتراضات جنوب عراق چه گفت؟

Raghd_Saddam_Hossain.jpgالعربیه ـ در پی گسترش اعتراضات مردم عراق در استان‌های جنوب این کشور برخی رسانه‌های نزدیک به برخی مقامات بغداد، این اعتراضات را به رغد صدام حسین دختر رئیس جمهوری سابق عراق که با حمله آمریکا و اشغال این کشور در سال ۲۰۰۳ حکومتش سرنگون شد، ربط دادند. همزمان یک صفحه در شبکه توییتر که ادعا کرده بود، صفحه متعلق به رغد صدام حسین است، مردم را به سوزاندن نهادهای دولتی و دفاتر احزاب سیاسی فراخواند. اما دختر صدام حسین با با مصاحبه با رسانه‎ها ضمن تکذیب این ادعاها گفت که صفحه‌ای که باسم او مردم را تحریک کرده یک صفحه غلابی است و به او تعلق ندارد.

در توییتری که به رغد صدام حسین نسبت داده شد آمده است :«درود بر مردم با عظمت بصره که بلندی قامتشان همچون نخلستان‌های این شهر بلند است... همانگونه که با اشغالگران و مزدوران ایران و آمریکا مبارزه کردند امروز علیه احزاب دست نشانده قیام کرده و خود را آزاد می‌کنند».

توییت که به دختر صدام حسین نسبت داده شد


پس از نشر این توییتر دختر صدام حسین در مصاحبه‌ای با کانال الحدث ضمن نفی این توئیت گفت:«من در شبکه توییتر حسابی به نام خود ندارم اگر حسابی با پروفایل یا نام من در شبکه توییتر هم پیدا شود متعلق به دوستداران و هواداران پدرم است... بنابرین کسی نمی‌تواند سخنانی را به من نسبت دهد که من آن سخنان را نگفته‌ام ....همه می‌دانند که مردم عراق حقوقی دارند که پایمال شده است و برای حقوقشان به صورت مسالمت آمیز اعتراض می‌کنند.

دختر صدام حسین در مصاحبه با تلویزیون الحدث تاکید کرد که در باره اعتراضات اخیر شهرهای جنوب عراق هیچگونه اظهار نظری نکرده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy