Friday, Jul 20, 2018

صفحه نخست » آقای زیباکلام! مساله ایران مطرح «نیستش»؛ مساله جمهوری اسلامی مطرح «هستش»!؛ ف. م. سخن

D1291632-BD65-43CB-963B-064D5C75C388.jpegتلویزیون «من و تو»، گفت و گویی کرده است با صادق زیبا کلام، که در لینک زیر این مطلب می بینید. زیباکلام، باز به صراحت و تمام و کمال، به دفاع از موجودیت «نظام حاکم» می پردازد و دلیل آن را مساله ی ایران و تمامیت ارضی کشور بیان می کند.

واقعا باید خوشحال بود که دولت های امریکا و اسراییل، از موضوع حمله ی نظامی به جمهوری اسلامی دست برداشته اند، و به طرق دیگر در صدد به زانو در آوردن این نظام منحوس هستند. امریکا با تحریم های جدی و کمر شکن، و اسراییل با زدن مواضع گماشتگان نظامی ج.ا. در سوریه. هر دو کشور هم به طور کامل موضوع حکومت اسلامی و مردم ایران را از هم تفکیک کرده اند و هیچ بهانه ای برای ننه من غریب ام بازیِ سینه چاکان حاکمیت فعلی به دست نمی دهند.

اکنون، زیباکلام به عنوان وکیل مدافع حاکمان اسلامی، رسما و علنا، هر گونه تغییر کوتاه مدت و بلند مدت در حاکمیت اسلامی را به ضرر مردم و کشور می بیند و از هر تریبونی که در اختیارش قرار می گیرد، به طرحِ تزِ «موجودیت ایران در خطر «هستش»» می پردازد.

مردم جان به لب رسیده ی ایران، که بنا به اظهارات خودِ آقایان حاکم، کل اعتمادشان را نسبت به نظام از دست داده اند، و از گرانی و چپاول کشور و حاکمیت سیاسی «آقاها» و حاکمیت اقتصادی «آقازاده ها» جان به لب شده اند، غیر از تحمل مصائب تحمیل شده، باید با شنیدن اظهارات کسی مثل زیباکلام، تحمل توهین به شعورشان را هم به سایر «تحمل»ها اضافه کنند.

زیباکلام که ظاهرا از سیاست چیزهایی می داند که امثال ما نمی دانیم، و با کسانی در راس حکومت ارتباط دارد که ما نداریم، به جای خرد کردن اعصاب مردمی که کاری برای پیشبرد «تز»های ایشان نمی توانند انجام دهند، برود با همین سخنان، اشخاصِ در راس حکومت را تحت تاثیر قرار دهد و به آن ها رهنمود بدهد که:
«الان موضوع امریکا موضوع اصلی «هستش». امریکا خیلی بدجنس «هستش». امریکا ما را بزند، جمهوری اسلامی بیچاره «هستش». جمهوری اسلامی وارد جنگ شود، تمامیت ارضی ایران در خطر «هستش». دلیل امریکا برای زیر فشار گذاشتن ایران، خودِ جمهوری اسلامی «هستش». جمهوری اسلامی هم مرکب از شما آقایان و آقازاده ها «هستش». برای این که امریکا گریبان ما را رها کند، بهترین راه، جمع کردنِ داوطلبانه ی جمهوری اسلامی «هستش». اگه شما هم مثل من، دلتان نگرانِ «ایران» و «تمامیت ارضی» «هستش» بهترین راه ترک ایران مثل آدم های عاقل «هستش»...».

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy