Sunday, Jul 22, 2018

صفحه نخست » رهبران خوب، ملت را خوشبخت می کنند و رهبران فتنه‌جو، موجب محنت مردم می شوند

ris_072218.jpgمنشه امیر - رادیو پیام اسرائیل

وقتی رهبران یک ملت بی لیاقت و بی کفایت باشند، آن ملت را به بدبختی و ذلت می کشانند، ولی اگر لیاقت و کفایت داشته باشند، می توانند آن ملت را به سوی نیک بختی و پیشرفت رهنمون گردند.

این واقعیت را امروز در غزه و هر نقطه دیگر جهان به چشم می بینیم. در هر سرزمینی که پیشرفت مشاهده کردید، بدانید که رهبرانی شایسته و دلسوز دارد و در هر مملکتی که با بدبختی و ذلت روبرو شدید، اول سراغ رهبران آن را بگیرید.

این واقعیت را اکنون در غزه به خوبی به چشم می بینیم.

یک گروه افراد متعصب اسلامی و بیرحم و بی اعتنا به سرنوشت مردم، قدرت را به دست گرفته اند که آرزوی رفتن به بهشت را دارند و راه آن را نابود کردن یک ملت دیگر می دانند و برای رسیدن به هدف، از زندگی و رفاه مردم خود مایه می گذارند و به صراحت اعلام می دارند که حاضرند همه چیز و همه کس را برای رسیدن به هدف قربانی کنند.

اکنون بیش از سه ماه است که حماس شیوه جدیدی را در مبارزه علیه اسرائیل و موجودیت این کشور در پیش گرفته و آن، فرستادن بادبادک ها و بادکنک های آتشزا به سوی خاک اسرائیل، و به راه انداختن اغتشاشات به اصطلاح مسالمت آمیز در خط مرزی با اسرائیل، با این شعار است که می خواهند خود را به اورشلیم برسانند و آن را از تسلط اسرائیل بیرون آورند.

به موازات این تعرضات، حماس از تیراندازی به داخل خاک اسرائیل و فرستادن خرابکاران برای عبور از جدار سیمی مرزی نیز رویگردان نیست و حالا خبر می رسد که در کنار تعرضات کنونی، مشغول تهیه ریزپهپادهایی است که با آن بتواند مرکز اسرائیل را هدف قرار دهد.

حماس ادعا می کند که علت همه این تعرضات آن است که خواستار برچیدن محاصره زمینی و دریایی و هوایی به دور غزه است.

حماس می گوید تا هنگامی که این محاصره برداشته نشود، زندگی مردم اسرائیل را همچنان تلخ خواهد کرد و از پرداخت هرگونه بهایی، رویگردان نخواهد شد.

اسرائیل می گوید که از ترور دست بردارید. ستیز را کنار گذارید، راه همکاری و همزیستی را در پیش گیرید و اعتماد ما را جلب کنید و این محاصره برچیده خواهد شد.

هدف از این محاصره آن است که شما نتوانید به ترور ادامه دهید و موشک و راکت و خمپاره بسازید. از این را دست بردارید، محاضره کاملا برچیده خواهد شد.

اسرائیل می گوید که نمی توان درواره ها را باز گذاشت تا همه عناصر آدمکش به نام اسلام وارد غزه شوند و داعش در این سرزمین جا خوش کند و حکومت ایران شعبه ای در آن جا برای خود بگشاید.

حسن سلامی می گوید که رژیم استعمارگر ایران در سوریه مستقر شده، است. حالا نباید گذاشت که در غزه نیز به چنین هدفی دست یابد.

اگر حماس و دیگر سازمان های ترور از محاصره زمینی و دریایی از جانب اسرائیل، ناخرسند هستند، اول بروند و از مصر بپرسند که چرا گذرگاه الرفح را به روی آن ها بسته است؟

پاسخ مصر کاملا روشن است: زیرا حماس از غزه با گروه های تعصب گرای اسلامی در شبه جزیزه سینا در تماس است و با آن ها همکاری می کند و به آن ها پناه می دهد و خود نیز از آن ها کمک می گیرد.

چنین وضعی، امنیت مردم مصر را به خطر می اندازد

پس چرا دولت قاهره به یک گروه تروریستی ارفاق کند و امنیت کشور خود را به خطر اندازد؟

اگر گذرگاه الرفح، در خط مرزی مصر با غزه باز بود، حماس هیچ نیازی به اسرائیل نداشت و همه احتیاجات خود را می توانست از طریق مصر تامین کند.

در یک توافق بین المللی گفته شده بود که نظارت بر آمد و شد افراد بین غزه و مصر، از طریق گذرگاه الرفح، باید توسط یک هیات بین المللی و از جمله مصر و حکومت خودگردان و سازمان ملل باشد. ولی حماس از روزی که با انجام یک کودتای نظامی، بر غزه مسلط شد، همه اعضای این هیات نظارت را بیرون کرد و اعلام داشت که فقط خودش درباره آمد و شد افراد ار گذرگاه الرفح تصمیم می گیرد.

مسلم است که مصر این گذرگاه را می بندد و از آن پس، فقط در موارد بسیار استثنایی اجازه آمد و شد از گذرگاه الرفح را می دهد.

ولی چرا اسرائیل گذرگاه های خود را به روی غزه بسته است؟

این را هم بروید و از خود حماس بپرسید.

حماس از مواد ساختمانی و دیگر مصالحی که از طریق خاک اسرائیل، وارد غزه می شد، برای تقویت عملیات تروریستی خود استفاده می کرد.

حماس با تیرآهنی که با اجازه اسرائیل وارد غزه می شد، به جای استفاده در امور ساختمانی، به تولید راکت و موشک و خمپاره می پرداخت و با کمک سیمانی که اسرائیل اجازه واردات آن را می داد، به احداث تونل های تعرضی می پرداخت و غیره و غیره

بنابراین، چرا اسرائیل گذرگاه های اِرِز و ِگِرِم شالوم را باز نگاه دارد؟

مگر اسرائیل قصد خودکشی دارد؟

خود فلسطینی ها بارها این دو گذرگاه را مورد حمله قرار دادند و تاسیسات آن را ویران کردند تا این گذرگاه ها را به بسته شدن بکشانند و بعد فریاد برآورند که اسرائیل اجازه واردات کالا را نمی دهد و می خواهد مردم غزه را گرسنه نگاه دارد.

و این در حالی که خود سرکردگان حماس هستند که می خواهند مردم غزه گرسنه بمانند، تا بتوان آتش خشم آن ها را متوجه اسرائیل ساخت.

سالیان دراز است که گروه های ترور فلسطینی، احساسات انسان دوستانه ملت های جهان را به بازی گرفته و می کوشند از آن علیه اسرائیل بهره گیری کنند:

کودکان را جلو می انداند تا شاید در اثر آتشباری ارتش اسرائیل کشته شوند تا آن ها بتوانند فریاد برآورده و ادعا کنند که "اسرائیل کودک کش است".

زنان و کودکان و بزرگسالان را به نوار مرزی کشاندند که به اعتراض و خشونت علیه اسرائیل دست بزنند و در رسانه های دنیا به تبلیغات بپردازند و در همان حال تک تیراندازان و عوامل تروریستی خود را در میان آن مردمان قاطی کردند که به عملیات تعرضی علیه اسرائیل دست بزنند و به سرباز اسرائیلی آسیب برسانند و امنیت شهروند اسرائیلی را به خطر اندازند.

همه کشورهای عرب از دست این گروه ماجراجو که مردمان خویش را به گوشت دم توپ مبدل می سازد تا به هدف های تعصب گرای خویش برسند و خوی خشونت جوی خود را سیراب کند، خسته شده اند.

در گزارش ها آمده بود که مصر و قطر و ترکیه این بار شدیدا به حماس فشار اورده اند که از تعرض دست بردارد و اتش بس را بپذیرد.

حماس و دیگر سازمان های ترور می توانند مردم خویش را به هدف اجرای نیات پلید خود به کشتن بدهند، ولی دولت اسرائیل قاطعانه از امنیت مردمان خود دفاع می کند و در برابر تعرض می ایستد و متجاوز را حسابی سرجای خویش می نشاند.

آنانی که قربانی این تجاوزکاری و خشونت می شوند، مردم غزه هستند که حکومت زندگی مسالمت آمیز را از آن ها سلب می کند و شیوه دیکتاتوری برپا ساخته و هر که را که زبان به شکایت بگشاید نابود می کند.

همه کشورهای عرب آن ها را رها کرده اند و دیگر به حالشان دلسوزی نمی کنند. ولی یک رژیم است که به استقبال آن ها شتافته و مرتبا پول و اسلحه در اختیارشان می گذارد و آن حکومت ایران است.

علی خامنه ای دوباره در آخرین سخنان خود گفت که قصد نابودی اسرائیل را دارد.

ایران را ،عُرضه ندارند آباد سازند، می خواهند اسرائیل آباد را ویران کنند - که کاملا کور خوانده اند.

ولی آنانی که قربانی می شوند، همان زنان و کودکان فلسطینی در غزه هستند.

آنانی که گرسنه می مانند، مردم غزه هستند و آنانی که در آرروی رسیدن به بهشت زور می زنند، مرتکب جنایت می شوند و ادعا دارند که به هدف اعتلای اسلام و نابودی کفار گام برمی دارند.

خمینی گفته بود که جنگ اسلام علیه کفر، یک جنگ پایان ناپذیر است که حتی یک لحظه نباید متوقف گردد.

سرکردگان حماس اهل تشییع نیستند، ولی به این سخنان خمینی عمل می کنند و از این که همیشه سرشان به سنگ خورده، هنوز درس عبرت نگرفته اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy