Tuesday, Jul 24, 2018

صفحه نخست » آقای مهاجرانی! کاش به جای اشاره به ترامپ و پومپئو به خودتان اشاره می کردید!؛ ف. م. سخن

7767783A-5422-4F97-8D8F-3EB4C3E2529E.jpegعطاءالله مهاجرانی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، مطلبی در توییتر خود نوشته است که خبرگزاری «ایسنا» آن را عینا منتشر کرده. متن این توییت را در همین سایت مشاهده می کنید.

جان کلام مهاجرانی این است که سخنرانی وزیر خارجه امریکا، تکرار سخنان بولتون و جولیانی در نشست مجاهدین خلق، تکرار سخنان نتانیاهو، و تکرار سخنان سلطنت طلب هاست که نتیجه آن خواهد شد کودتای مرداد ۱۳۳۲ علیه مصدق!

در توییت مهاجرانی نکات با مزه ای هم وجود دارد مثلا توصیه ی ایشان به ترامپ و پومپئو به خواندن کتاب تونی بلر و نفی کسانی که با اسامی مستعار در توییتر می نویسند به عنوان ملت ایران!

بدنیست از همین نقطه به آقای عطاءالله پاسخ بدهیم و به ایشان بگوییم که بهتر بود به جای کتاب بلر، خواندن قرآن را به سران امریکا توصیه می کردند تا دقیق تر و قشنگ تر بدانند با چه حکومت و نوچه های حکومتی رو به رو هستند!

دیگر این که آقای مهاجرانی هم بدانند اشخاص «نامداری» مثل خودشان، فرخ نگهدار، علی علیزاده و دیگر یاران بی بی سی فارسی «واقعیت ملت ایران نیست» و هر کدام از این ها اگر به دست ملت بیفتد، احتمالا بعدش دوباره به انگلستان پناهنده خواهد شد.

دوم، لبخند دکتر مصدق است که در این حیص و بیص تنها جای او خالی بود که به قصد تخریب، نامش برده شود.

احتمالا روح دکتر مصدق بعد از مشاهده ی نتایج گهربار انقلاب اسلامی، به در منزل روح شاه فقید -که همین طور به خاطر شکرگزاری های مردم از در و دیوارش نور می بارد- مراجعه می کند و هرمز قریب که در را باز می کند، مصدق تقاضای دیدار می کند و وقتی شاه حاضر می شود مصدق بعد از تعظیم احترام آمیز به او می گوید:
شاهنشاه روح ات شاد! خوب کردی سال ۳۲ مرا به کمک امریکایی ها بر انداختی! دیدم وقتی عملکرد جمهوری اسلامی با شعارهای توده ای و اکثریتی قاطی شد چه پوستی از ملت کند! دیدم که شما که رفتی، ایران به چه روزی افتاد! آقا اومدم حلالیت بطلبم. حالا داریم با دکتر فاطمی هم مذاکره می کنیم بلکه او هم شما را ببخشد!

جناب مهاجرانی زیرک تر از آن است که نداند هیچ کدام از کشورهای دنیا، جمهوری اسلامی را در طول ۴۰ سال گذشته تخریب نکردند جز خودِ جمهوری اسلامی.

شاید مهاجرانی، مقامات اداره کننده ی جمهوری اسلامی را هم جزو ملت ایران نمی داند که آن ها هم از وضع وخیم جمهوری اسلامی و مردم و احتمال وقوع شورش ها سخن می گویند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

البته بهتر است که مهاجرانی و یاران، چشم بر واقعیت ها بر بندند و خود را دائما فریب بدهند. در آن صورت نشان دادن واقعیت افکارشان به مردم راحت تر خواهد بود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy