Tuesday, Jul 24, 2018

صفحه نخست » سناتور ارشد آمریکایی: جمهوری اسلامی را سرنگون می‌کنیم + فیلم

graham_072418.jpgدماوند، لیندزی گراهام، سناتور ارشد آمریکایی، با تمجید از مواضع اخیر دولت آمریکا درباره جمهوری اسلامی، گفت که ایالات متحده آمریکا از طریق «کمک به مردم ایران»، «این رژیم را سرنگون خواهد کرد».

آقای گراهام در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز، از جمهوری اسلامی به عنوان «امپراتوری شیطانی» و «بزرگترین تهدید علیه آمریکا» نام برد و تصریح کرد: «تغییر این رژیم تنها راه نجات خاورمیانه است. جمهوری اسلامی باید سرنگون شود.»

این سناتور ارشد از حزب جمهوریخواه، گفت که توییت اخیر رئیس جمهور آمریکا خطاب به حسن روحانی، به رئیس جمهوری اسلامی نشان داد که «کلانتر جدیدی به شهر آمده» و افزود که سخنرانی وزیر امور خارجه آمریکا درباره جمهوری اسلامی هم یادآور دکترین رونالد ریگان، رئیس جمهور اسبق آمریکا علیه اتحاد جماهیر شوروی بود که به فروپاشی آن حکومت منجر شد.

لیندزی گراهام تاکید کرد که آمریکا در کنار مردم ایران می ایستد و او قصد دارد قطعنامه ای را در کنگره ایالات متحده به رای بگذارد که در آن از خواست مردم ایران برای «تعیین سرنوشت» حمایت می شود.

در پاسخ به این پرسش که آیا این سیاست به تقویت جناح تندرو در جمهوری اسلامی منجر نمی شود؟، سناتور ارشد آمریکایی، موضع وزیر امور خارجه این کشور را تکرار کرد که در جمهوری اسلامی «میانه رویی وجود ندارد» و در آن «کسی به جز آخوندها و آیت الله ها قدرت ندارد».

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy