Thursday, Jul 26, 2018

صفحه نخست » شیرین عقل شدن مصطفی تاج زاده و مجنون شدن ما!؛ ف. م. سخن

2E2381E8-2136-4319-AC74-F1654FD88CFF.jpegمصطفی تاج زاده اخیرا چنین توییت فرموده است:
«مدنی‌ترین پاسخ به گزافه‌گویی‌های ترامپ، گفت‌وگوی تلفنی روحانی با اوباماست. موثرترین جواب به سخنان مداخله‌جویانه پمپئو در کالیفرنیا نیز دعوت ظریف از جان کری برای ایراد سخنرانی درتهران است. دفاع از برجام و مخالفت باماجراجویی ترامپ را باید به درون آمریکا و میان آمریکاییان کشاند.»

ظاهرا اصلاح طلبان بعد از ضربات پی در پی یی که از مردم و جوانان می خورند، تعادل روانی شان را کلا از دست داده اند و حرف هایی بر زبان می آورند که شنونده هم احساس «مجنونیّت» می کند!

کسی که یک زمانی کاره ای در وزارت کشور بوده و حفظ امنیت مردم این سرزمین یکی از وظایف او به شمار می آمده، حرف هایی می زند که اگر انسان در تاکسی هم بشنود دچار تعجب و حیرت می گردد چه برسد از دهن شاگرد اول کنکور فوق لیسانس و معاونت سیاسی وزارت کشور جمهوری اسلامی!

روحانی به اوباما زنگ بزند!
ظریف از جان کری برای سخنرانی در تهران دعوت کند!
بحث برجام به درون امریکا و میان امریکایی ها برده شود!

به نظر می رسد ضربه ی شدید روحی به آقا مصطفی وارد آمده یا در اثر بی برقی، گرما وضعیت ذهنی شان را مختل کرده چون تصور این که ایشان از حکومت و دولت امریکا چه برداشتی دارد که انجام چنین کارهایی را ممکن و در صورت ممکن بودن موثر می داند بسیار دشوار است!

آقا مصطفی برای رو به راه کردن کار کشور و برجام، راه نزدیک تری نیز دارند که بهتر است به طی آن بپردازند:
زنگ زدن به بیت رهبری و گفت و گو با خامنه ای!
دعوت از روحانی برای مناظره ی تلویزیونی!

هر چند این دو پیشنهاد هم از نظر غیر عملی بودن فرق چندانی با پیشنهادهای اول آقا مصطفی ندارد ولی باز در مورد دوم، اشخاص مورد نظر در پایتخت حضور دارند و لازم نیست تماس راه دور و یا سفر راه دور انجام شود!

به قول خمینی خداوند همه ی ما را آدم کند!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy