Friday, Jul 27, 2018

صفحه نخست » کوتاه ترین پاسخ به رجز خوانی های سردار قاسم سلیمانی!؛ ف. م. سخن

2CBBE4AC-A9DE-4B72-99DD-D6107B140962.jpegسردار قاسم سلیمانی ملقب به «رمبوی آقا» طی یک سخنرانی جالب و با نمک، مسائلی در باره ی امریکا و ارتش آن بیان کرده که شنیدنی ست. ایشان فرموده:
«ترامپ قمار باز! من خودم به تنهایی در مقابلت می ایستم! سربازان شما پوشک بزرگسالان می بستند! امروز آمدید ما را تهدید می کنید؟!»

جوانانی که امروز بیست تا بیست و هفت هشت سال سن دارند، دوران سرنگونی صدام را به خاطر ندارند. در آن دوران، صدام و دار و دسته اش، با لبخندهای عاقل اندر سفیه دقیقا همین تهدیدات قاسم سلیمانی را بر زبان می آوردند. وزیر اطلاع رسانی صدام، دلقکی بود به نام محمد سعید الصحاف.

این شخص امریکا را چنان تهدید می کرد و دروغ هایی چنان شاخدار می گفت، که شنونده گاه شک می کرد به این که نکند عراق واقعا چنین قدرتی دارد.

ارتش امریکا به دروازه های بغداد رسیده بود و مجسمه های حلبی و توخالی صدام در حال فرو افتادن بود، و این آقای صحاف، که سردار سلیمانی، مدل ایرانی اوست، همچنان با لبخند در مقابل دوربین خبرنگاران بین المللی می گفت:
امریکا؟! امریکا کجاست؟! در عراق؟! اینها شایعه است.

و می خندید!

صحاف مدتی در جهان تبدیل به جوک شد، بعد هم امریکایی ها او را به حال خودش رها کردند که امارات او را به ابوظبی برد و اکنون در همان جا به زندگی خود مشغول است.

صدام با آن وضع فضاحت بار سقوط کرد و به داخل لانه ی موش خزید و یکی دو سالی تروریست های او که در این جا و آن جای عراق کاشته بود، به واسطه ی دلارهای پنهان شده در زیر خاک مدتی عراق را ناامن کردند و راست و چپ بمب های کنار جاده ای ترکاندند.

این که سلیمانی امریکا را تهدید می کند که ما بغل دست شما هستیم، بیانِ وحشت افکنِ این عبارت است که تروریست های پنهان و اسلیپر خودمان را در جاهایی کاشته ایم که مثلا در امریکا فاجعه به بار بیاورند که دیر یا زود این ارتش سری را به خیال خام پیروزی به کار خواهند گرفت و این امتیاز را هم در طی چند هفته یا چند ماه از دست خواهند داد و حرفی برای گفتن نخواهند داشت. امریکا و اسراییل هم که طی این سال ها از تروریست های عرب درس های بی شمار گرفته اند، به نحو مقتضی خدمت ارتش سری قدس سلیمانی خواهند رسید.

اما تمامِ این یاوه گویی ها و رجزخوانی های سلیمانی، یک جواب بسیار ساده و کوتاه دارد! در خبرها آمده بود که:
«بیش از ۲ روز است که مرز پدافند هوایی ارتش به علت قطعی برق خاموش است! ایستگاه راداری پدافند هوایی جاسک (پایگاه شهید کشاورزی) از روز دوشنبه هفته جاری به علت قطع برق و نبود گازوئیل خاموش است و به نظر نمی‌رسد در روزهای آتی نیز این مشکل مرتفع شود. فرماندهی پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با مسئولان وزارت نفت اختلاف حساب صدمیلیونی دارند و همین اختلاف حساب باعث شده تا وزارت نفت سوخت لازم را برای تأمین ژنراتورهای تولید برق در اختیار این ایستگاه استراتژیک ارتش قرار ندهد. در روزهای گذشته برق منطقه جاسک مدام دچار نوسان و قطعی است، در این‌گونه مواقع ایستگاه راداری جاسک از ۲ ژنراتور تأمین برق خود استفاده می‌کند که آن‌هم این روزها قطع است.»

جواب کوتاه به کرکری خواندن های صحاف وارِ سلیمانی این است که برادر! تو برو اول وضع برق و گازوییل رادار استراتژیک مرزی ات را درست کن، جواب دندان شکن دادن ات به ترامپ پیشکش!

تهدیدات هراس افکن سعید الصحاف عراقی

تهدیدات هراس افکن سیعد الصحاف ایرانی

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy