Friday, Jul 27, 2018

صفحه نخست » برایتون بعد از جهانبخش، پورعلی‌گنجی را هم می‌خواهد

jahanbakhsh_072718.jpgایران وایر - باشگاه برایتون دیگر فقط به جذب «علیرضا جهانبخش» راضی نیست. روزنامه دیلی میل انگلیس امروز خبر داده که باشگاه برایتون انگلیس بعد از خرید علیرضا جهانبخش به عقد قرارداد با یک ایرانی دیگر هم تمایل نشان داده است. اشاره روزنامه انگلیسی به «مرتضی پورعلی‌گنجی» مدافع میانی تیم ملی ایران بود.

روز پنج‌شنبه، باشگاه برایتون به صورت رسمی اعلام کرد موفق شده با قرادادی به ارزش بیش از ۲۵ میلیون پوند با «علیرضا جهانبخش» آقای گل فصل گذشته لیگ هلند قرارداد امضا کند. قراردادی که علیرضا جهانبخش با باشگاه برایتون انگلیس به امضاء رساند، او را تبدیل به گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران و این باشگاه انگلیسی کرده است.

«کریس هاتن»، سرمربی باشگاه برایتون در مورد انتقال جهانبخش به سایت رسمی این باشگاه گفت: «خوشحالیم سرانجام این اتفاق افتاد. علیرضا جهانبخش بازیکنی است که چندین سال بود او را زیر نظر داشتیم؛ او توانایی بازی در چند پست را دارد و همین امر موجب می‌شود گزینه‌های به کارگیری از او در پست هجومی زیادتر باشد؛ علیرضا می‌تواند در کناره‌های زمین(وینگر) و حتی هافبک مرکزی بازی کند و خیلی مشتاق هستیم با او کار کنیم.»

مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

همین طور علیرضا جهانبخش هم پس از این انتقال، «کارلوس کی‌روش» را عامل اصلی حضورش در این باشگاه انگلیسی دانست و گفت: «در تصمیمم برای انتقال به برایتون، کارلوس کی روش از اولین نفراتی بود که با آن مشورت کردم و او نسبت به این انتقال بسیار مثبت بود. به او تمام گزینه هایی که در اختیارم بود را ارائه کردم و او نسبت به برایتون خیلی خوشبین بود.»

برایتون پیش از این در نقل و انتقالات زمستانی، لوکادیا، مهاجم آیندهوون را که جهانبخش در لیگ هلند بارها مقابلش بازی کرده بود، با ۱۴ میلیون پوند به خدمت گرفت. همچنین پیشتر نیز با ۱۰ میلیون دیوی پروپر، هافبک پی اس وی را خریده بود.

اما حالا به نظر می‌رسد برایتون به دنبال مدافع میانی ایران هم هست. روزنامه دیلی میل با اشاره به زمزمه‌های انتقال مرتضی پورعلی‌گنجی می‌نویسد: «برایتون می‌خواهد نخستین باشگاه انگلیسی باشد که همزمان از دو بازیکن ایرانی استفاده کرده است. این باشگاه خودش را برای حضور قدرتمند در رقابتهای لیگ برتر آماده می کند و در ادامه جذب بازیکنان مورد نظر مربی خود، به یک بازیکن اکوادوری به نام بیلی آرسه نیز هم چشم دارد. اما احتمال حضور پورعلی‌گنجی در این تیم از سایر گزینه‌ها بیشتر است.»

روزنامه انگلیسی، مرتضی را یکی از بهترین مدافعان کنونی فوتبال آسیا معرفی کرده و خبر از جدایی قریب الوقوع این بازیکن از باشگاه السد داده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy