Saturday, Jul 28, 2018

صفحه نخست » روحانیان از «قدرت غیرپاسخگو» نفرت درو کردند! بابک‌ داد

Babak_Dad.jpgچهار دهه حکمرانی روحانیت، ایرانی را که دست کم از نظر اقتصادی «قطب پیشرو خاورمیانه» محسوب می‌شد، به کشوری «مفلوک در انتهای تمام جداول» رشد و شکوفایی جهانی تبدیل کردند. این چهار دهه‌ی مصیبت‌بار، به مردم ایران و به همه‌ی جهانیان و حتی به دنیای اسلام اثبات کرد:
حتی قشر روحانیت هم که «به اصطلاح» اهل تقوا و بریده از مال دنیا بوده‌اند، به محض رسیدن به «قدرت غیرپاسخگو و ثروت بی‌حساب» به چه عفونتهای مرگباری مبتلا شدند. در دنیای امروز، ملتها دیگر به هیچکسی «قدرت غیر پاسخگو» هدیه نمی‌دهند و دوران عشرت روحانیان در ایران هم رو به افول است.
🔹در بین اقشار متدین جامعه، جایگاه معنوی و روحانی «مرجعیت شیعه» با فسادهای مالی امثال سلطان شکر و «مراجع درباری» از بین رفته...
شعار «دنیاستیزی» روحانیون، با اعمال متضادی که در ولع کسب مال و دست‌اندازی به ناموس مردم از خود نشان داده‌اند، پوچ از کار در آمده و تقدس این قشر دنیازده، یک شوخی تلخ است. مداحان «هفت‌تیرکش و ترانه‌دزد» هم چیزی از حرمت «مراسم مذهبی» و امامان شیعه برای مردم متدین و مؤمن ما باقی نگذاشتند. در یک کلام، در آزمونی چهل ساله، روحانیت و مراجع فاسد، ایرانیان را از مسلمانی دلزده کردند و از دین فراری دادند!
ej.jpg
🔹تصویر ناب خبرنگار ایسنا از بی‌تفاوتی صدیقی امام جمعه موقت تهران به پسرک دستفروش، گویای خیلی چیزهاست. در نظر من، شبیه است به پایان مفتضحانه‌ی «هم‌بستری و معاشقه‌ی روحانیت با دنیا!» که قرار بود «مزرعة الآخره!» باشد!
🔹این عکس، تصویری از «سقوط روحانیت» است؛ قبل از «سقوط حکومت چهل ساله‌شان» که دیر یا زود رخ خواهد داد. بد نیست آن را جایی به یاد بسپارید...
بابک‌داد ۹۷/۵/۴
♦️اطلاع رسانی تلگرامی: به زودی و با اعلام یک خط تلفنی، در برخی از روزها با اعضای کانال تلگرام «تماس و مکالمه صوتی» خواهم داشت. زمان هر برنامه را، ساعتی قبل در کانال تلگرام اطلاع‌رسانی خواهم کرد. این از پیشنهادات و درخواست‌های مخاطبان فهیم بود که امیدوارم عملی کنیم. یا حق.
🔸کانال تلگرام:
🔸پیج اینستاگرام:
🔸ایمیل:
مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy