Saturday, Aug 4, 2018

صفحه نخست » سعودی خواستار واکنش شورای امنیت به حمله حوثی‌ها به بیمارستان شد

42022271-4050-4E97-B21A-EF8BE6A1F904.jpegدبی.العربیه نت فارسی
پادشاهی سعودی، از طریق عبدالله المعلمی سفیر خود در سازمان ملل، با ارسال نامه‌ای، دلایل دست داشتن حوثی‌ها در حمله خمپاره‌ای بیمارستان و بازار ماهی فروشان در الحدیده را در اختیار شورای امنیت قرار داد و خواستار واکنش این شورا برای خلع سلاح حوثی‌ها و اجرای قطعنامه‌ها در این زمینه شد.
سرهنگ ستاد ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف عربی، شامگاه جمعه در کنفرانسی خبری اعلام کرد که شبه نظامیان حوثی با حمله به بیمارستان الحدیده تعدادی از غیرنظامیان را کشتند.
المالکی توضیح داد که شبه‌نظامیان حوثی بیمارستان الثوره و بازار ماهی‌فروشان در الحدیده را با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.
سخنگوی ائتلاف عربی هدف قرار دادن بیمارستان الثوره حدیده و بازار ماهی فروشان از سوی حوثی‌ها که به کشته شدن شمار زیادی از غیرنظامیان انجامید، محکوم کرد.
کمیته صلیب سرخ جهانی روز پنج‌شنبه اعلام کرد که در جریان هدف قرار دادن مدرسه و بازار ماهی فروشان، 55 تن کشته و 170 نفر دیگر زخمی شدند.
در همین حال یک مقام در ائتلاف عربی حمایت از مشروعیت در یمن گفته که این ائتلاف تلاش‌های زیادی را به نیابت از جامعه جهانی در حفظ امنیت تنگه باب المندب و جنوب دریای سرخ انجام می‌دهد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy