Wednesday, Aug 8, 2018

صفحه نخست » چلسی گران‌ترین دروازه‌بان جهان را به خدمت گرفت

chelsea_080818.jpgیورونیوز - باشگاه اتلیتکو بیلبائو رسما اعلام کرد، چلسی با پرداخت بند فسخ ۸۰ میلیون یورویی، کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان این تیم را به خدمت گرفت.

کپا آریزابالاگا، جانشین تیبو کورتوایی می شود که با مبلغ ۳۹ میلیون یورو راهی رئال مادرید خواهد شد. کپا تا سال ۲۰۲۵ با اتلتیک بیلبائو قرارداد داشت و بند آزادسازی وی به همین دلیل ۸۰ میلیون یورو بود

مراحل انتقال کپا آریزابالاگا، دروازه بان ۲۳ ساله اتلتیک بیلبائو و تیم ملی اسپانیا به چلسی به پایان رسیده است و او می تواند به زودی راهی لندن شود. کپا آریزابالاگا به زودی با هواپیمایی شخصی راهی لندن خواهد شد.

مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

به این ترتیب کپا رکورد گران‌ترین دروازه‌بان جهان را به نام خود ثبت خواهد کرد. پیش از این جیانلویجی بوفون به مدت دو دهه رکورد گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ را به نام خود داشت که با ۵۲.۸۸ میلیون یورو سالها در این جایگاه قرار داشت. تا اینکه در ۲۰ ژوئیه باشگاه لیورپول با پرداخت ۶۲.۵ میلیون یورو به باشگاه رم ایتالیا که با پاداش‌ها تا ۷۳.۵ میلیون یورو هم قابل افزایش است آلیسون بکر، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی برزیل را به خدمت گرفت و رکورد گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال را شکست.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy