Sunday, Aug 12, 2018

صفحه نخست » چالش حمید فرخ‌نژاد برای روزنامه کیهان

farokhnejad_081118.jpgحمید فرخ‌نژاد، بازیگر، فیلمنامه‌نویس و کارگردان با دعوت کابران اینستاگرام برای شرکت در نظرخواهی درباره عملکرد کیهان، به خبر امروز صبح این روزنامه که درباره خودش بود واکنش نشان داد. او این روزنامه را دعوت کرد تا نظرات مردم را درباره خودش بخواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید فرخ‌نژاد در واکنش به خبری که روزنامه کیهان صبح امروز درباره‌اش منتشر کرد، در اینستاگرام نوشت: «لطفا نظرتون رو در مورد عملكرد و موضع‌گيری‌های روزنامه كيهان بنويسيد، تو خوبی کیهان جون. جون كيهان نظرات رو دقيق بخون تا به حس مردم نسبت بخودت پی ببري.»

روزنامه کیهان صبح امروز با وارد کردن اتهاماتی به حمید فرخ‌نژاد از جمله عکس با اختلاس‌گران، از این بازیگر انتقاد کرده بود.

18-8-11-1453U11.jpgcomment.jpg

کیهان از «حمید فرخ‌نژاد» توضیح خواست

روزنامه کیهان نوشت: چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی خبری به نقل از صفحه اینستاگرام حمید فرخ‌نژاد بازیگر سینما دست‌به‌دست می‌شود. فرخ‌نژاد با انتشار خبر و تصویری چنین القا کرده که ستاد بازسازی عتبات به‌جای رسیدگی به وضعیت خطه‌ای از کشورمان، در عراق هزینه می‌کند!

در این باره باید گفت، اولا؛ آقای بازیگر همه‌چیز دان عجیب است که هنوز نمی‌داند ستاد بازسازی عتبات، بودجه دولتی ندارد و هزینه پروژه‌های این ستاد از محل کمک‌های هزاران زائر شیعه از کشورهای مختلف تأمین می‌شود. این یعنی وقتی انسان از چیزی اطلاع ندارد درباره آن چیز حرف نمی‌زند، حکم نمی‌کند و بیانیه صادر نمی‌نماید.

دوم؛ آقای فرخ نژاد قبلا با حمایت از سرکرده فرقه دراویش داعشی که دستش به خون سه جوان پلیس آلوده است و نیز حمایت از جاسوس آمریکا، میزان سواد، بصیرت و ایراندوستی خود را به‌نمایش گذاشته‌اند!

بنابراین دروغ‌سازی و شایعه‌پراکنی از چنین فردی که خودش هم تکلیف خودش را می‌داند و این از پست‌هایش در فضای مجازی کاملا واضح است، بعید به نظر نمی‌رسد.

ضمنا آقای فرخ نژاد! تلاش نکنید از خودتان چهره‌ای مهربان و مردم دوست ارائه کنید، همکارانتان خاطرات جذابی از شما دارند، به‌خصوص از تخصص شما در شکستن دست و بازو. علاوه‌بر این‌ها آقای فرخ نژاد! درباره عکس دوستانه‌تان با یکی از اختلاسگرها چه توضیحی دارید؟

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy