Friday, Aug 24, 2018

صفحه نخست » ترامپ: اگر برکنار شوم، بازار مالی فرو خواهد پاشید

FCFBAA10-2CDD-415D-835F-9F94A8EA2BBB.jpegدبی-العربیه.نت فارسی
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه 23 اوت در مصاحبه‌ای گفت، اگر او از پست ریاست جمهوری برکنار شود، بازار مالی از هم فرو خواهد پاشید.
اظهارات رئیس جمهوری آمریکا پس از اعترافات اخیر مایکل کوهن وکیل سابقش در دادگاه مبنی بر استفاده غیر قانونی ترامپ درفعالیت تبلیغاتی دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان شده است.
ترامپ در مصاحبه‌ای با «فوکس اند فریندس» گفت:«من به شما می‌گویم که اگر من برکنار شوم، بازار مالی سقوط خواهند کرد».
وی افزود:«معتقدم اگر برکنار شوم همه به شدت فقیر خواهند شد».
ترامپ در این مصاحبه به سوالاتی در باره اعترافات جدید مایکل کوهن در دادگاه پاسخ می داد.
مایکل کوهن وکیل سابق ترامپ روز سه شنبه در دادگاه اعتراف کرد که در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ برای پیروز شدن او، به چندین نفر مبالغی را به صورت غیرقانونی پرداخت کرده است.
مایکل کوهن وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکا به جرایم متعدد خودش از جمله فرار مالیاتی و تقلب بانکی اعتراف کرده است.

از سوی دیگر، رئيس سابق ستاد انتخاباتی‌اش در 8 مورد از 18 پرونده تقلبی بانکی و مالیاتی که علیه‌ او باز بود، محکوم شناخته شد.

پل منافورت رئیس سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در پرونده‌های 5 مورد اظهارنامه مالیاتی و همچنین 3 مورد دیگر هم در مورد اختلاس بانکی و پنهان کردن حساب بانکی خارجی محکوم شناخته شد. این نتیجه بررسی اعضای هیئت منصفه دادگاه، در ایالت ویرجینیا آمریکا بود.
مایکل کوهن به قاضی دادگاه فدرال گفته است که به درخواست ترامپ، مبالغ در یک مورد 130 هزار دلار و مورد دیگری 150 هزار دلار برای دو زن که ادعا کرده‌اند که دونالد ترامپ با آنها روابط جنسی با آنها داشته به عنوان حق سکوت داده است تا روند مطالبات آنها بر انتخابات تاثیر نگذارد. اما کوهن نگفت که این دو زن چه کسانی هستند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy