Saturday, Aug 25, 2018

صفحه نخست » حامد آئینه‌وند، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی به بند عمومی اوین منتقل شد

Hamed_Aeinehvand.jpgخبرگزاری هرانا - حامد آئینه‌وند فعال سیاسی که پیشتر در تاریخ هفتم تیرماه سال جاری توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود به بند عمومی زندان اوین منتقل شده است. بازپرس شعبه ۷ دادسرای اوین علی‌رغم اتمام مراحل بازپرسی و تحقیقات قضایی از صدور قرار وثیقه برای او خودداری میکند. آئینه‌وند پس از بازداشت و تا پیش از انتقال به بند عمومی، مدت ۴۴ روز را در سلول انفرادی سپری کرده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حامد آئینه‌وند فعال سیاسی و روزنامه نگار که در تاریخ هفتم تیرماه ۹۷ توسط نیروهای امنیتی اطلاعات سپاه تهران بازداشت شده بود به بند عمومی شماره ۴ سالن ۳ زندان اوین منتقل شده است.

وی از زمان بازداشت تا پیش از انتقال به بند عمومی مدت ۴۴ روز را در سلول انفرادی زندان اوین سپری کرده است.

اتهام مطرحه علیه حامد آئینه‌وند تبلیغ علیه نظام از طریق فعالیت در فضای مجازی است. تحقیقات قضایی و مراحل بازپرسی در ارتباط با پرونده وی به اتمام رسیده است با این حال بازپرس شعبه ۷ دادسرای اوین از صدور قرار وثیقه برای این فعال سیاسی خودداری میکند.

یک منبع نزدیک به حامد آئینه‌وند در این رابطه به گزارشگر هرانا گفت: خاتواده آقای آئینه‌وند در آخرین ملاقاتی که با وی داشته‌اند وضعیت روحی ایشان را نامناسب توصیف کرده و در نگرانی بسر میبرند. "
حامد آئینه‌وند فعال سیاسی، روزنامه نگار و دانشجوی دکترای روابط بین الملل واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است. وی همچنین نامزد رد صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی تویسرکان نبز بوده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy