Sunday, Aug 26, 2018

صفحه نخست » آملی لاریجانی: کسانی که در بالاترین مناصب بوده‌اند، اپوزیسیون شده‌‌اند

larijani_082618.jpgایران اینترنشنال - صادق آملی‌لاریجانی، رییس قوه‌قضاییه، روز دوشنبه ۵ شهریورماه، در جریان جلسه مسئولان عالی قضایی، به انتقاد از افرادی پرداخت که «سال‌ها در بالاترین مناصب کشور مسئولیت داشته‌اند»، اما امروز «چهره مخالف و اپوزیسیون» به خود گرفته‌اند.

رییس قوه قضاییه افزود که این افراد «باید بزرگ‌ترین پاسخ‌گوی شرایط فعلی» باشند، اما به گفته او، «سخنانی علیه نظام و به‌ویژه دستگاه قضایی» می‌گویند. آملی لاریجانی همچنین گفت که مردم «غوغاسالاری آنان را نیز دیده‌اند، بریز و بپاش‌های آن‌ها را هم دیده‌اند».

به‌نظر می‌رسد منظور رییس قوه‌قضاییه، محمود احمدی‌نژاد، رییس‌ جمهوری پیشین ایران و اطرافیان او باشند که در سال‌های اخیر بر انتقادهای خود از قوه‌قضاییه افزوده‌اند و بارها خواستار برکناری رییس قوه‌قضاییه شده‌اند.

«دلارها نباید صرف امور غیرضرور شود»

آملی لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به این‌که «دلارها و سایر ارزهایی که در اختیار جمهوری اسلامی است نباید صرف امور غیرضرور شود»، گفت: «نمی‌توان گرفتار روزمرگی شد و با اتخاذ تصمیمات آنی و لحظه‌ای، به‌گونه‌ای مدیریت کرد که مردم متضرر شوند.»

رییس قوه‌قضاییه گفته است: «ما نمی‌گوییم که همه مشکلات ناشی از تصمیمات دولت است»، اما به گفته او، «تدبیر، رکن اساسی کار دولت است و بسیاری از مشکلات نیز ناشی از سوء تدبیرهاست».

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

آملی لاریجانی در بخشی از سخنان خود به مساله برخورد با «مفسدان اقتصادی» اشاره کرد و گفت «استجازه» از آیت‌الله خامنه‌ای برای سرعت‌بخشیدن به رسیدگی به چنین پرونده‌هایی بوده؛ گرچه به گفته او قو‌ه‌قضاییه در «فضایی احساسی، کاری ظاهری و صوری و به‌فراخور تبلیغات» حکم صادر نخواهد کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy