Monday, Aug 27, 2018

صفحه نخست » تجمع مردم روستاى جفیر خوزستان در اعتراض به قطع آب

jafir.jpgبنا به گزارش های دریافتی، دوشنبه ۵ شهریورماه ۱۳۹۷؛ مردم روستاى جفیر در اعتراض به قطع آب تجمع کردند. در زمینهاى این روستا چندین شرکت نفت وگاز قرار دارد. بعد از شکایت هاى متعدد اهالى روستا شرکت هاى نفتى در منطقه به آنها وعده دادند که آب را به آنها برسانند.

اهالى منطقه مى گویند هیئتى براى مشکل آب آمد وگزارش وچندین تصویر با خود بردند و فقط یک روز آب را متصل کردند اما بعد از آن آب را بر روى ما بستند!

مردم روستا مى گویند از وعده هاى مسؤلین استان و شهرستان خود مأیوس شدند و امروز اعتراض کردند و جاده منتهى به این شرکتها را بستند و اگر وضعیت اینگونه ادامه یابد از ورود کارمندان و کارگران به این شرکتها جلوگیرى مى شود.

جفیر روستایی است از توابع شهر حویزه شهرستان دشت آزادگان (دست میسان) مى باشد.

روستاى جفیر در ۵۰ کیلومتری غرب اهواز قرار دارد و در زمینهاى اطراف این روستا میدان بزرگ نفتى که ذخیره این میدان برابر ۲,۱ میلیارد بشکه برآورد شده است و میزان تولید نفت خام آن، معادل ۵۰ هزار بشکه در روز، می‌باشد. زمینهاى این روستائیان علاوه بر نفت دارای چند مخزن لایه‌ای گاز بوده، که تولید گاز طبیعی آن معادل ۶. ۳ میلیون فوت مکعب در روز می‌باشد اما با وجود این ثروت روستائیان این منطقه از حقوق اولیه خود محروم هستند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy