Tuesday, Aug 28, 2018

صفحه نخست » کنایه زیباکلام به اظهارات امروز روحانی در مجلس

zibakalam.jpgرییس جمهور یک سطل پر از آب را ریختند بر سر همه امیدها

صادق زیباکلام در توییتر خود نوشت: درست است که کشور دچار بحران آب شده اما آقای رییس جمهور با هر مصیبتی بود موفق شدند یک سطل حلبی پر از آب لوله کشی خنک، خالص و کاملا تمیز با خود بمجلس بیاورند و انرا با جسارت و شهامت کم نظیری ریختند بر سر همه امیدها و انتظاراتی که پیرامون حرف زدن ایشان ماههاست در سطح جامعه بوجود آمده.

واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان روحانی

ایران اینترنشنال - علی شکوری‌راد، سیاستمدار اصلاح‌طلب در واکنش به جلسه روز ششم شهریور مجلس و سخنان حسن روحانی گفت: «اشتباه رئیس جمهور این بود که به رغم آنکه اعلام کرد حتما اشتباهاتی وجود داشته است، هیچ انتقادی را بطور مشخص نپذیرفت و همه را توجیه کرد.»

وی توضیح داده است: «رئیس جمهور باید می‌پذیرفت که در فروش ارز به قیمت ۴۲۰۰ تومان برای همه نیازها دولت دچار اشتباه محاسباتی شده است. پاسخ های رئیس جمهور در مورد هر سؤال باید مشخص‌تر می‌بود.»

دبیر کل حزب اتحاد ملت، از مهمترین احزاب حامی رئیس جمهور، افزوده است: «روحانی فقط تلاش کرد فضای همدلی ایجاد کند. درمجموع نتیجه از این نظر که حرمت شکنی و عصبانیت پیش نیامد و آرامش حفظ شد خوب بود ولی قانع نشدن نمایندگان خوب نبود.»

شکوری‌راد درعین حال گفته است: «ما باید همان خط همدلی را تقویت کنیم و نباید اجازه التهاب آفرینی داد.»

حمیدرضا جلایی‌پور، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی نیز گفته که «روش روحانی صحیح بود.»

او افزوده است: «اینکه برخی از جریان‌ها منتظر «افشاکن، افشاکن» باشند و برای برون‌رفت از مشکلات به ایجاد التهاب و گم‌کردن صورت مسئله بپردازند، کار عاقلانه‌ای نیست، و روحانی به این عقلگریزی دچار نشد.»

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب اما در ارزیابی و دیدگاهی متفاوت با شکوری راد و جلایی‌پور، در توییترش نوشته است: «روحانی می‌توانست با تبیین علل و عوامل اصلی مشکلات کشور، گام بلندی در جهت رشد آگاهی‌های عمومی بردارد و مشارکت ملت را برای حل معضلات، خنثی کردن کارشکنی‌های‌ دولت پنهان، و طمع‌ورزی ترامپ جلب کند. رأی منفی مجلس نشان داد نگفتن حقایق، رقیب را جری و مردم را ناامید می‌کند.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy