Wednesday, Aug 29, 2018

صفحه نخست » دختر وزیر سابق صنعت ایران به جرم احتکار دارو بازداشت شد

nematzadeh.jpgدختر نعمت زاده وزیر روحانی بازداشت شد؟

فارس - یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از بازداشت « ش.ن» دختر یکی از وزرای سابق خبر داد.

این منبع آگاه افزود: برای این خانم قرار وثیقه ۴۰۰ میلیاردی صادر شده که به دلیل تهیه نشدن آن بازداشت شده است.

شرکت «پ.ر»، متعلق به دختر وزیر سابق است که بدهی‌اش به شبکه دارویی کشور بیش از ۳۵۰میلیاردی عنوان شده که مبلغ ۶۰ میلیارد از این بدهی به شرکت «س.ش.د» است.

به گفته یکی از سهامداران، این فرد در مجموع به این شرکت و دو شرکت دیگر بیش از ۳۵۰میلیاردی بدهکار است که این بدهی موجب شکایت از او و گشوده شدن پرونده قضایی برای وصول این مطالبات از دختر وزیر سابق شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این فرد توسط وزارت اطلاعات بازداشت شده است.

ایرنا: جزییات بازداشت دختر وزیر سابق

سید یاسر رایگانی عصر چهارشنبه درباره انتشار خبری مبنی بر بازداشت دختر وزیر سابق اظهار داشت: این بازداشت با دستور دادستانی بوده است و ارتباطی به تعزیراتندارد.

این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی توضیح داد: این فرد یک پرونده یک میلیارد و ۲۰۰ تومانی داشت که حکم صادر و اجرایی هم شد.

دختر وزیر سابق که پیشتر خبر کشف انبار احتکار دارو از وی در رسانه ها منتشر شده بود، به خاطر عجز از تودیع قرار وثیقه ۴۰۰ میلیارد تومانی، بازداشت و روانه زندان شده است.

این بازداشت توسط دادستانی تهران صورت گرفته است.

مهر نوشت: حکم پرونده تعزیراتی دختر یکی از وزرای دولت یازدهم صادر و اجرا شد.

اواسط مرداد ماه بود که انبار دارو‌های احتکار شده به ارزش ۵میلیارد تومان در استان البرز کشف شد. پس از کشف این انبار، یک منبع آگاه گفت: این انبار متعلق به دختر یکی از وزرای سابق است.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که در این انبار، تعداد زیادی از این دارو‌ها تاریخ مصرف گذشته بوده و وی قصد توزیع دارو‌های فاسد را داشته است. شنیده شده اغلب این دارو‌ها جزو دارو‌های جنرال و مکمل‌ها بوده که قرار بوده است این فرد آن‌ها را به بازار تزریق کند.

تداخل صنفی در کنار احتکار
تخلفات دختر وزیر سابق به همین جا ختم نمی‌شود چرا که این فرد اجازه فعالیت در این حوزه و مجوز‌های لازم را نداشته است، به همین دلیل تداخل صنفی را هم باید به تخلفات این فرد اضافه کرد.

هفته پیش سخنگوی سازمان تعزیرات پس از انتشار خبر کشف انبار دارو‌های احتکار شده، در پاسخ به سوالی مبنی بر این که گفته می‌شود انبار دارو‌های احتکار شده که اخیرا کشف شده، مربوط به یکی از افراد وابسته به دولت یازدهم است، اظهار کرد: اینکه پرونده مزبور به یکی از افراد دولت وابستگی داشته باشد، در روند رسیدگی تاثیری ندارد و انبار مکشوفه مربوط به هر کسی باشد، رسیدگی می‌شود.

پرونده قاچاق مفتوح است/ دارو‌ها معدوم شد
سید یاسر رایگانی امروز در خصوص آخرین وضعیت پرونده انبار احتکار دارو در استان البرز که متعلق به یکی از بستگان وزیر دولت یازدهم است، گفت: این فرد دو پرونده داشته است. یکی از این پرونده‌ها به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان و دیگری به ارزش ۵میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: پرونده یک میلیارد و دویست میلیون تومانی حکم صادر و اجرا شده است. تمامی دارو‌های انبار این خانوم با هزینه شخصی خود معدوم شده است. این دارو‌ها به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات در خصوص پرونده دیگر این فرد گفت: پرونده ۵میلیاردی این فرد که مربوط به قاچاق دارو است مفتوح بوده و به دلیل اینکه در صلاخیت تعزیرات نبود به دادسرای استان کرج ارجاع داده است.
مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy