Thursday, Aug 30, 2018

صفحه نخست » هشدار نماینده کنگره آمریکا: بازداشت جاسوس های ایرانی در آمریکا تنها نوک کوه یخ است

congressman_083018.jpgمقاله ای از ادم کردو در نشریه اینترنتی واشنگتن فری بیکن (+لینک)

صدای آمریکا - یک قانونگذار ارشد کنگره و مقام های دولت آمریکا می گویند بازداشت اخیر دو مامور ایرانی درگیر در عملیات جاسوسی در خاک ایالات متحده در ارتباط با تلاش های جمهوری اسلامی برای انجام عملیات اطلاعاتی در آمریکا «تنها نوک کوه یخ» است.

در پی بازداشت دو ایرانی متهم به جاسوسی از اماکن یهودیان و اسرائیلی ها در کالیفرنیا، پیتر روسکام، قانونگذار جمهوریخواه ایالت ایلینوی، می گوید بسیار محتمل است که ایران چندین مامور وابسته رژیم را برای انجام عملیات اطلاعاتی در آمریکا مستقر کرده باشد.

هر چند خبر دستگیری دو ایرانی در رسانه ها بازتاب شوک آوری داشت، اما روسکام می گوید از این بازداشت ها که شاهدی محکم از تلاش جمهوری اسلامی برای دامن زدن به ناآرامی در سراسر جهان از جمله خاک آمریکا است، شگفت زده نشده بود.

این قانونگذار منتفذ جمهوریخواه می گوید: «این نوک کوه یخ است. مایه شگفتی نیست و نتیجه حمایت مالی است که رژیم از دولت اوباما در توافق هسته ای دریافت کرد.»

پیتر روسکام تاکید می کند که عدم واکنش بین المللی به رفتار مخرب ایران رژیم را جسورتر کرده و باعث شده عملیات اطلاعاتی اش در آمریکا را در سال های پس از تصویب برجام افزایش دهد.»

مطالب بیشتر در سایت صدای آمریکا

این عضو کنگره معتقد است ایران بی محابا و بدون ترس از مجازات و با جسارتی که از برجام گرفته عمل کرده است: «این دستگیری ها مانند برداشتن نقابی از این واقعیت است. متاسفانه تمام این ها قابل پیش بینی بود. وقتی به یک رژیم تبهکار پول نقد هنگفتی بدهید و کنترلی هم بر نفوذش نباشد نتیجه اش همین خواهد شد.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy