Saturday, Sep 8, 2018

صفحه نخست » بحرین ۱۴ تبعه ایرانی را به اتهام ورود غیرقانونی به این کشور، دستگیر کرد

Baharein.jpgالعربیه - مدیر کل اداره تحقیقات کیفری پادشاهی بحرین شامگاه شنبه ۸ سپتامبر از بازداشت ۱۴ تبعه ایرانی به اتهام ورود غیرقانونی با گذرنامه‌های جعلی به این کشور، خبر داد.

به گزارش العربیه سرتیپ عبدالعزیز معیوف الرمیحی، مدیر کل تحقیقات کیفری پادشاهی بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد، بحرین ۱۴ تبعه ایرانی را که از طریق جعل گذرنامه‌های کشورهای آسیایی با نام‌های غیر واقعی وارد خاک این کشور شده‌اند را دستگیر کرده و به دنبال آن کارفرمایانی که این افراد نزد آنها دستگیر شده‌اند را نیز فراخوانده است.

سرتیپ الرمیحی در ادامه توضیح داد که به محض تایید اطلاعات اولیه بلافاصله روند تحقیقات و بازرسی در این زمینه آغاز شد که در مراحل بعدی هویت این افراد شناسایی شده و معلوم شد که آنها اتباع ایرانی هستند که با هدف ورود به خاک بحرین اقدام به پرداخت مبالغی مالی و خرید گذرنامه‌های آسیایی کرده و با هماهنگی افرادی بحرینی که ایرانی الاصل هستند ورود آنها به بحرین تسهیل شده است.

مدیر کل اداره تحقیقات کیفری ضمن اشاره به این‌که تمامی اقدامات قانونی لازم برای رسیدگی به پرونده‌های این دستگیر شدگان انجام شده است گفت همه این ۱۴ نفر اتباع ایرانی بازداشت شده به دادستانی کل کشور ارجاع داده شده‌اند.

این مقام بحرینی از کلیه شهروندان کشورش خواست تا با بررسی مدارک شناسایی اشخاصی که نزد آنها کار می‌کنند از هویت اصلی آنها مطمئن شوند و در صورت وجود هر گونه شک و شبه درباره مدارک شناسایی و تابعیت آنها موضوع را به نزدیک‌ترین مرکز پلیس و یا از طریق شماره تلفن فوری ۹۹۹ گزارش دهند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy