Monday, Sep 17, 2018

صفحه نخست » مهناز افشار در فیلمی با سرمایه‌ی سپاه؟ تهیه‌کننده‌ی پروژه: نه تایید می‌کنم، نه تکذیب

afshar_091618.jpgاین روزها پروژه‌ی تازه‌ی محسن تنابنده با عنوان اوج با بازی مهناز افشار در مسیر تولید است. روزنامه‌ی رسانه‌ی اصولگرا صبح نو، گزارشی درباره این پروژه منتشر کرده که در بخشی از آن آمده است: برای خبر رسمی این مشارکت [با سازمان حاکمیتی اوج]، خبرنگار صبح‌نو با جلیل شعبانی هم گفت‌وگوی کوتاهی انجام داد که این تهیه‌کننده ترجیح داد پاسخ خاصی دراین‌باره ندهد. شعبانی گفت: «من چیزی را تأیید یا تکذیب نمی‌کنم! الان در حال مراجعه به محسن تنابنده هستم تا با مشورت او روابط عمومی پروژه را انتخاب کنیم. پس از انتخاب مسوول روابط عمومی، تمام سؤالات پاسخ داده خواهد شد!» البته شعبانی این را نگفت که اگر پروژه روابط عمومی ندارد، خبر مورخه9/5/97 این پروژه که رسانه‌ها به نقل از روابط عمومی قسم منتشر کرده‌اند از کجا آمده است! اگر این پروژه قطعی نشده چطور به طور رسمی نام بازیگران و زمان کلید خوردنش، توسط شعبانی به یک خبرگزاری اعلام شده است؟!

پشت پرده
طبق اطلاع «صبح‌نو» چند ماه پیش فیلمنامه «قسم» توسط محسن تنابنده به اوج ارائه می‌شود تا با مشارکت این سازمان ساخته شود. ظاهراً سازمان اوج در عین قبول کلیات، نسبت به این فیلمنامه اجتماعی تنابنده ایرادات جدی وارد می‌کند و از وی می‌خواهد تا با اعمال اصلاحات لازم ادامه کار را پیگیری کند. این که با این شرایط، تهیه‌کننده کار از بازیگران اصلی و زمان کلید خوردن کار خبر رسمی می‌دهد از سه حالت خارج نیست. یا فیلمنامه اصلاح شده و اوج رضایت داده است. سازمان اوج بدون تغییر فیلمنامه را (که ظاهراً موضوعی حساس است) پذیرفته است. یا در حالت سوم این احتمال وجود دارد که تنابنده با این اکت رسانه‌ای به دنبال فشار و قانع کردن اوج برای همکاری است...

این روزنامه در انتهای گزارش‌اش درباره‌ی مهناز افشار نوشته است: او با فرزند معاون مطبوعاتی دولت احمدی‌نژاد ازدواج کرد. در فضای مجازی به حجاب تکه می‌اندازد، در گلشیفته نقش چادری بازی می‌کند. به جمهوری اسلامی انتقادات مبنایی می‌کند و الان هم قرار است با اوج همکاری کند! عجب روزگاری شده خانم افشار!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy