Wednesday, Sep 19, 2018

صفحه نخست » تعطیلی یک دبیرستان پسرانه در تبریز؛ مقامات: توضیح و تشریح جزئیات آن صلاح نیست!

boyschool_091918.jpg- پیشتر رسوایی جنسی در یک دبیرستان غیرانتفاعی در تهران رسانه‌ای شده بود.

کیهان لندن - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی می‌گوید یک دبیرستان پسرانه به نام «احسان» در ناحیه چهار تبریز با رأی دادگاه منحل شده است. این مقام آموزش و پرورش گفته که توضیح و تشریح جزئیات این موضوع به صلاح نیست!

جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به ایسنا گفته که یک دبیرستان پسرانه غیرانتفاعی به نام احسان در ناحیه ۴ تبریز تعطیل شده است.

وی گفته که پرونده قضایی این مدرسه سه سال پیش توسط «دستگاه‌های امنیتی» گشوده شده که «در نهایت طبق مستندات با رأی صادرشده از سوی دادگاه منحل شد.»

مطالب بیشتر در کیهان لندن

جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پاسخی عجیب درباره جزئیات این موضوع گفته که «توضیح و تشریح جزئیات و ریز مسائل این موضوع را صلاح نمی‌دانیم.»

به گفته این مقام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با تعطیلی این مدرسه دانش‌آموزان به سایر مدارس این استان مراجعه کرده‌ و تعدادی هم ثبت‌نام شدند.

آنگونه که وبسایت مجتمع آموزشی غیردولتی «احسان» نشان می‌دهد این مدرسه در سال ۱۳۷۲ تأسیس شده بود.

خردادماه سال جاری رسوایی جنسی در دبیرستان غیرانتفاعی معین در غرب تهران رسانه‌ای شد. ناظم این دبیرستان تعدادی از دانش‌آموزان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود که در نهایت به ۱۰ سال زندان و ۷۴ ضربه‌شلاق محکوم شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy