Monday, Sep 24, 2018

صفحه نخست » تقاضای عاجزانه از آقایان تروریست رحمت الله علیه! ف. م. سخن

64222004-1078-4FBE-8D7F-43D532FFBEB7.jpegآقایان و برادران تروریست
پس از عرض سلام و تبریک و تسلیت
اینجانب به عنوان یک نویسنده ی سیاسی، از آن جنابان تقاضای عاجزانه ای دارم که به شرح زیر اعلام می گردد:

-برادران، اعم از داعش و الاحواز و غیره محبت بفرمایند، به اشخاصی که جهت عملیات تروریستی به مرقد امام لعنت الله علیه و مجلس نامحترم شورای اسلامی و رژه ی نیروهای مسلح گسیل می شوند، اقلام ذیل را جهت همراه داشتن با خود یادآور شوند و در کنار محکم کردن سیم انفجار و پر کردن خشاب، این اقلام را در چک لیست فرد تروریست بیفزایند:
-کارت شناسایی و کارت عضویت رسمی در گروه فلان یا گروه بهمان، جهت کش نرفتن عملیات جان فشانانه آن ها توسط دیگران. اخیرا مرسوم شده، تا کسی خود را می ترکاند، گروه هایی بلافاصله ادعا می کنند که شخص ترکیده شده عضو آن ها بوده، و بعد گروه های دیگری همین ادعا را تکرار می کنند و باعث می شوند خون آن عزیز از دست رفته به هدر برود. این طرف هم بین ما، یعنی تفسیر گران رویداد، اختلاف نظر تا حد کتک کاری در می گیرد و یکی می گوید این بود و دیگری می گوید نه، آن بود، و سومی هم که همینجوری اتوماتیک می گوید خودِ حکومت بود! خلاصه ما را بین آقایان زم و جوانمردی همینجوری دست خالی رها نکنید که این ها با اعلام خبر ها و تفسیرها شان ما را دیوانه و خل کردند. خیلی هم ممنون.

-نامبردگانِ از جان خلاص، حتما حتما، نام سخنگوی گروه خودشان را با خط درشت بنویسند و در چند تا جیب قرار دهند تا ما بدانیم وقتی آقای یعقوب حر التسطری به فاصله ی چند دقیقه با تلویزیون ایران اینترنشنال تماس می گیرد می گوید من سخنگوی الاحواز هستم و ما رژه را به گلوله بستیم، آیا واقعا خود خودش است، یعنی سخنگو الاحواز است یا کس دیگر است، و ما نریم همه جا جار بزنیم که یعقوب خان گفت که ترور کارِ اینها بوده، ولی بعدا گروه الاحواز بگوید که کار ما نبوده و یهو داعش بپرد وسط بگوید من بودم و خلاصه خر توو خر شود.

برادرم! تو که میزنی خودت را می کشی، این یه کارِ کوچولو را هم بکن ما را سرگردان نکن.

-تروریست های عزیز! شما هم بعضی وقتا یه کارایی می کنیدها! عزیز دل! شما که باید بدانید اینستا و فیس بوک و لایو و زوم و اینا یعنی چی! حالا نمی گوییم از عملیات خداپسندانه تان و وسط کشت و کشتار تصویر برداری کنید ولی لااقل روز قبل که دارید مسلسل ها را می برید تووی پارک جاسازی کنید، یه فیلم از خودتان بگیرید ما ببینیم که خودتان هستید و کارِ خودشون نیست! این جوانمردی که همه چیز را از قبل می داند و خبرنگار مستقل هم ان شاءالله هست، ما را کچل کرد از بس گفت که کارِ خودشونه! ای خناق بگیرن اینا که همه ی کارهاشون کارِ خودشونه! حالا یه دلیلی، یا یه فیلمی مثل فیلمِ ورود تروریست ها به مرقد و مجلس در دست باشد، آدم می گوید کارِ خودشونه، ولی یارو زده جایگاه مخصوص رو نابود کرده و باعث جیشیدن آیت الله جزایری شده، باز م میگن کارِ خودشونه! ای کسانی که کارِ خودتونه! بابا برید یارو رو توو پاستور بزنید شرش رو از سر همه ی ما کم کنید!

اینم از این. عرایض من البته ادامه دارد، ولی می ترسم مقدارش زیاد شود شماها که دست به خودکشی تون خوبه بزنید از دستِ من و علی جوانمردی و روح الله مخ خودتون رو داغون کنید. بنابراین اشهد ان لااله الا الله و اشهد ان محمدا رسول الله.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy