Wednesday, Sep 26, 2018

صفحه نخست » عالی جناب ترامپ! آسدعلی خامنه ای از روحانی جیگر تر است!؛ ف. م. سخن

fe1769d73baefc8d6ac1225337cce123afb05997.jpegعالی جناب ترامپ، دیروز در حساب توییتری خود، آشیخ حسن روحانی را «دوست داشتنی» خواند!

من به نوبه ی خود از جناب ترامپ بخاطر مامانی دانستن رییس جمهورمان متشکرم و در پاسخ شان می گویم شما با چشم های مامانی خودتان می بینید و هرچی دوست داشتنی بودن است از خودِ شماست.

من البته این موضوع را ادامه نمی دهم چون می ترسم فردا «کیهان» برایمان حرف در بیاورد.

ولی توصیه ای به حضرت ترامپ می کنم و آن این است که شما اگر دنبال جنس مرغوب می گردید، آسد علی خامنه ای، رهبر مسلمین جهان را هم یک امتحانکی بکنید! من مطمئن هستم از این کار پشیمان نمی شوید. ایشان را هم تا امروز آفتاب و مهتاب ندیده و از دستان و چهره ی نورانی اش مشخص است که کاملا از جنس سفید و بلورین است.

آسدعلی ما، خیلی خیلی تعریف و تمجید را دوست دارد، و اگر رییس کشوری از او از ته قلب تعریف کند، نه تنها خوشحال می شود، بلکه امتیازات قابل توجهی در اختیار او قرار می دهد.

یک نیم نگاهِ «لذت برانه» از رفیقِ سابق، پوتین، و گفتن این که مسیح را در کالبد آسد علی دیده است، همراه با یک قرآن فتوکپی، باعث شد تا آسد علی ضمن در اختیار گذاشتن پایگاه های هوایی ایران، بخشی از دریای خزر را هم بذل و بخشش نماید.

بنابراین جناب ترامپ «مامی» را بچسبند و «داف» را ول کنند بیشتر به صلاح مردم ایران و مردم امریکا خواهد بود.

عالی جناب ترامپ اگر اجازت بفرمایند برخی لغات فارسی را که هم عرض لغت «دوست داشتنی» می باشد و کاربردهای صمیمانه تر و موثر تری دارد، در اختیارشان قرار می دهم تا بعد از عبارت «میستر آسد علی! یو آر...» قرار دهند و آسد علی را شیفته ی کمالات و جمالات خود نمایند:
یو آر ناناز!
یو آر بلوری!
یو آر جیگر طلا!
یو آر دلبر!
یو آر مامان!
یو آر عشق!
یو آر لطیف چون باران!
یو آر معرکه!
یو آر قیامت!
یو آر کشته منو!

و امثال این ها.

جناب ترامپ!
لطف بفرمایید پیش از تهدیدات شدید، به دفترتان بگویید، با دفتر این جانب تماس بگیرد تا بقیه ی لغات را از طریق دفتر در اختیارتان قرار دهم. مطمئن هستم دل آسد علی را خواهید بُرد و او را مثل کیم جونگ اون تُپُل، در عرض یک هفته، از این رو به آن رو خواهید کرد و حالِ بسیار خواهید بُرد!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy