Thursday, Sep 27, 2018

صفحه نخست » پدر سریالهای آمریکایی به جرم آزار جنسی زندانی شد

cosby_092618.jpgصدای آمریکا - بیل کازبی ، بازیگر و کمدین مشهور آمریکایی دوران محکومیت سه تا ده ساله خود را در زندانی در پنسیلوانیا آغاز کرد. او که زمانی به عنوان «پدر در سریالهای آمریکایی» در دهه هفتاد میلادی بی همتا بود، در ۸۱ سالگی در دادگاه به خوراندن مواد مخدر به یک زن و تعرض جنسی به او در ۱۴ سال پیش محکوم شد.

کازبی هم اکنون ۸۱ سال دارد، بینایی خود را تا حد زیادی از دست داده و از لحاظ جسمی نیز شرایط مناسبی ندارد. با این حال، روز سه شنبه قاضی استیون اونیل حکم به زندانی شدن وی داد.

«آندریا کانستند» زنی است که ادعا کرد بیل کازبی در منزل شخصی خود در نزدیکی فیلادلفیا، پس از دادن قرص های بی حال کننده به او تجاوز کرده است.

بیل کازبی اتهام تجاوز را رد کرده بود و ادعا می کرد رابطه جنسی با رضایت طرفین بوده و او قربانی یک دسیسه غیراخلاقی شده است.

D333B3_w650_r0_s.jpg

bde06f7f325.jpgاما هیأت منصفه با بررسی شواهد ومدارک موجود و پس از شنیدن اظهارات دادستان و وکیل مدافع بیل کازبی در نهایت او را در سه مورد مجرم شناخت که مجازات هر یک از این موارد ده سال زندان است.

مطالب بیشتر در سایت صدای آمریکا

یکی از شاکیان آقای کازبی بعد از اعلام محکومیت وی گفت بسیار خوشحال است که او به زندان افتاده است.

زندگی در زندان

آقای کازبی در زندان «اس سی آی فینیکس» در پنسیلوانیا دوران محکومیت خود را سپری خواهد کرد.

این زندان، به تازگی تأسیس شده و مجهز به پیشرفته ترین فن آوری های امنیتی است.

شبکه خبری «سی ان ان» تصاویری از این زندان را منتشر کرده است.

بر اساس گزارش «سی ان ان»، زندانی ها همچنین از امکانات آموزشی و سرگرمی برخوردار خواهند بود. این زندان دارای باشگاه ورزشی، آرایشگاه، کلیسا و ۳۰ کلاس درس است.

اولین محکومیت یک چهره مشهور در نتیجه جنبش «می تو»

بیل کازبی نخستین شخصیت سرشناس آمریکایی است که بعد از آغاز جنبش افشای تعرضات جنسی مردان مشهور به زنان، موسوم به «من هم» (به انگلیسی Me Too) محکوم به زندان شده است.
در اثر این جنبش تعداد قابل توجهی از مردان سرشناس هالیوود و سیاست از کارهایشان اخراج شده یا کناره گرفته اند.

این جنبش تأثیرگذار حساسیت ها را نسبت به مسأله آزار جنسی بالا برده است.

در مورد پرونده بیل کازبی، قاضی درخواست وکیل او برای پرداخت یک میلیون دلار وثیقه در ازای آزادی را رد کرد و او را فردی بی اخلاق خواند که نامش باید در فهرست مجرمان آزار جنسی ثبت شود.

کازبی در فیلادلفیا به‌دنیا آمد و بزرگ شد. او یکی از سیاهپوستانی بود که در دهه شصت با استندآپ کمدی جای خود را در تلویزیون آمریکا باز کرد. شوی تلویزیونی «بیل کازبی» او از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی در اواخر دهه ۱۹۶۰ بود تا جایی که به او لقب «پدر آمریکا» را داده بودند.

بیل یکی از چهار فرزند پسر آنا پیرل (خدمتکار) و ویلیام هنری کازبی سنیور آشپز نیروی دریایی آمریکا است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy