Monday, Oct 8, 2018

صفحه نخست » حسین کروبی: امیدوارم محارب خواندن پدرم برای نبی حبیبی آب و نون داشته باشد

karoubi_100818.jpgرادیو فردا - حسین کروبی در واکنش به اظهارات نبی حبیبی دبیرکل موتلفه که مهدی کروبی را «محارب» خوانده بود، نوشت : «امیدوارم این مواضع برای دبیر كل و اعضای موتلفه از طرف حاكمیت نون و آبی داشته باشد چون خودشان بهتر از هر كس می‌دانند كه هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند.»

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی پیش از این با اشاره به برگزاری کنگره حزب اعتماد ملی گفته بود: «نفر اول شورای مرکزی این حزب که انتخاب شده است آقای مهدی کروبی و نفر چهارم پسر اوست. این پدر و پسر(حسین کروبی) در فتنه ۸۸ آنچه که حیثیت انقلابی و اسلامی داشتند رها کردند و به عنوان یکی از دوسر فتنه ظاهر شدند. بنا بر نظر هر قاضی و حقوقدانی آنها مرتکب جرم شده‌اند، آنها محارب هستند.»

مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

حسین کروبی در ادامه نوشته است: «در معرفی اقای حبیبی فقط این را بگویم كه این برادر اینقدر ضعیف‌النفس هست كه با اشاره بخشی از سران قدرت در عین ناباوری ر انتخابات ریاست جمهوری ٩٦ بیانیه صادر می‌كند و از كاندیدای اختصاصی حزبشان جناب مهندس میرسلیم می‌خواهد به نفع آقای رئیسی كنار رود كه البته آقای میرسلیم شخصیت خود را حفظ كرد و علیرغم فشار دوستانش حاضر به كناره‌گیری نشد.»

mohareb_100818.jpgحبیبی: کروبی محارب است/ وزارت کشور نباید قانونی بودن کنگره اعتماد ملی را تائید می‌کرد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برگزاری کنگره حزب اعتماد ملی و نتایج انتخاب شورای مرکزی این حزب و پذیرش وزارت کشور در این باره گفت: نفر اول شورای مرکزی این حزب که انتخاب شده است آقای مهدی کروبی و نفر چهارم پسر اوست. این پدر و پسر در فتنه ۸۸ آنچه که حیثیت انقلابی و اسلامی داشتند رها کردند و به عنوان یکی از دوسر فتنه ظاهر شدند. بنا بر نظر هر قاضی و حقوقدانی آنها مرتکب جرم شده اند، آنها محارب هستند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy