Friday, Oct 12, 2018

صفحه نخست » یکی از مدیران منطقه آزاد کیش بازداشت شد؛ «م.ر.» کیست؟

mr_101218.jpg- به نظر می‌رسد «م.ر.» محمد راستی مدیر حراست منطقه آزاد کیش است.
- محمد راستی از افراد نزدیک به موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات و محمدابراهیم انصاری لاری استاندار فارس در دولت اصلاحات و مدیر عامل کنونی منطقه آزاد کیش به شمار می‌رود.

کیهان لندن - یکی از مدیران ارشد منطقه آزاد کیش و از چهره‌های نزدیک به موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات بازداشت شده است.

خبرگزاری‌های ایران با انتشار این خبر در روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه نوشتند که این مدیر منطقه آزاد کیش یک هفته پیش به دستور مقام قضایی توسط نیروی انتظامی بازداشت شده است.

در خبرها اسم این مدیر بازداشتی «م.ر.» عنوان شده که از افراد نزدیک به موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات و محمدابراهیم انصاری لاری استاندار فارس در دولت اصلاحات و مدیر عامل کنونی منطقه آزاد کیش به شمار می‌رود.

مطالب بیشتر در کیهان لندن

گفته می‌شود این فرد به‌ دلیل اتهامات در رابطه با موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج بازداشت شده است.

اما «م- ر» کیست؟ به نظر می‌رسد «م.ر.» محمد راستی مدیر حراست منطقه آزاد کیش است. وی که پیش از این سرپرست مناطق جنوب و جنوب غرب موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج بوده است، در آبان‌ماه ۹۶ با حکم محمدابراهیم انصاری لاری به عنوان مدیر حراست منطقه آزاد کیش که یکی از مسئولیت‌های کلیدی این سازمان است منصوب شد.

در سوابق کاری محمد راستی همچنین فرمانداری شهرستان‌های لامرد و بندرعباس، قائم مقام منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و معاونت برنامه‌ریزی و اداری و مالی استان هرمزگان نیز به چشم می‌خورد.

جالب اینکه محمدابراهیم انصاری لاری مدیر عامل کنونی منطقه آزاد کیش از گزینه‌های مورد بحث برای شهرداری تهران است. اکنون با توجه به نزدیکی محمد راستی با محمدابراهیم انصاری لاری، برخی معتقدند بازداشت محمد راستی نتیجه‌ی زدوبندها و تلاش‌های جناح‌ها و چهره‌های درون حکومتی برای تصاحب پُست مهم و البته پر از رانت شهرداری تهران است و رقیبان محمدابراهیم انصاری لاری با این کار تلاش دارند او را زیر فشار برای عدم پذیرش سِمت شهرداری تهران بگذارند!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy