Wednesday, Oct 17, 2018

صفحه نخست » پدر ایرانی مقیم آمریکا کودکش را خفه کرد

torabi_101618.jpgپدرومادر ایرانی مقیم آمریکا که متهم‌اند کودکان دوقلوی خود را مورد ضرب‌وجرح قرار داده و یکی از آن‌ها را کشته‌اند، در حالی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند که پدر حین فرار خودکشی کرد و مادر دستگیر شد.

به گزارش شرق به نقل از رسانه‌های محلی نیویورک، این زوج ایرانی که تینا ۳۰ ساله و محمدرضا ۳۱ ساله هستند، از پنج کودک زیر شش سال نگهداری می‌کردند. بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، تینا و محمدرضا متارکه کرده بودند و محمدرضا در هتلی در نیویورک زندگی می‌کرد.

وقتی پلیس برای بررسی موضوع به خانه این زوج رفت، متوجه شد کیان و الینا به‌شدت کتک خورده‌اند، الینا کشته شده و کیان وضعیتی بحرانی دارد. فرزندان دیگر این زوج آسیبی ندیده‌اند. به گفته پزشکان، وضعیت کیان بحرانی است و او درحال‌حاضر تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد. پلیس ابتدا تینا را بازداشت کرد و سه فرزند دیگر او را به اورژانس اجتماعی سپرد. به گفته مقامات پلیس منهتن، هنوز معلوم نیست این بچه‌ها اقوام دیگری داشته باشند که بتوانند با آن‌ها زندگی کنند و تا زمانی که این موضوع مشخص شود از آن‌ها در اورژانس اجتماعی نیویورک مراقبت خواهد شد.
mom.jpgوقتی پلیس برای تحقیق از محمدرضا به هتل محل اقامت او رفت، مرد جوان فرار کرد و حین تعقیب از سوی مأموران، او خود را از طبقه ۱۴ ساختمان هتل به پایین پرت کرد. در اتاقی که او سکونت داشت، نامه یا دست‌نوشته‌ای که نشان دهد او قصد خودکشی داشته است، پیدا نشد؛ به‌همین‌دلیل مأموران در حال تحقیق‌اند تا متوجه شوند محمدرضا حین فرار به پایین پرت شده یا خودکشی کرده است.

این زوج هر دو به کراک اعتیاد شدید داشتند. یک سال قبل نیز پلیس با تماس تلفنی تینا به خانه او رفته بود. تینا به پلیس گزارش داده بود محمدرضا بچه‌ها را اذیت کرده و کتک می‌زند. آن‌طور که پرونده محمدرضا نشان می‌دهد او پیش از این هم به خشونت با اعضای خانواده‌اش متهم شده بود
طبق سوابق موجود در پرونده محمدرضا، زمانی که این زوج در تگزاس زندگی می‌کردند، این مرد جوان متهم به ضرب‌وجرح کودکان و همسرش شده بود. مشخص نیست این زوج چند سال قبل به نیویورک مهاجرت کرده‌اند، اما مشخص شد آن‌ها سال ۲۰۱۲ ازدواج کردند و از همان زمان تا چندماه قبل با هم زندگی می‌کردند.
پلیس پیامکی در گوشی این زوج پیدا کرده که نشان می‌دهد گریه‌های الینا عامل اصلی این کودک‌آزاری بوده است. تینا برای همسرش پیامک زده بود که گریه‌های الینا را تحمل نکرده و او را خفه کرده است. هنوز مشخص نیست محمدرضا با توجه به اینکه در هتل ساکن بوده در این کودک‌آزاری نقشی داشته یا نه؛ چراکه او حاضر به پاسخ‌گویی به پلیس نشد و حین فرار جان باخت. بااین‌حال، تینا به‌دست پلیس بازداشت و به‌طور واضح از سوی دادستانی به کودک‌آزاری فرزندان دوقلوی خود متهم شده است.

گزارش پلیس از بیمارستانی که کیان در آن بستری است، نشان می‌دهد این کودک ۱۳ ماهه دچار شکستگی استخوان از چند ناحیه شده و پارگی‌ها و کبودی‌های زیادی در بدن او جود دارد و خون‌ریزی داخلی هم از دیگر مشکلات این کودک بوده است که بیمارستان آن را گزارش کرده است. گفته می‌شود پزشکان سعی دارند وضعیت او را ثابت نگه دارند، اما شدت ضربات به‌قدری است که او را در شرایط بحرانی قرار داده است.

تینا چهار روز دیگر در دادگاه حاضر خواهد شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy