Sunday, Oct 28, 2018

صفحه نخست » مرگ مالک تیم فوتبال در سقوط هلی کوپتر

crash_102818.jpgبی بی سی - هلیکوپتر مالک باشگاه لستر سیتی کمی بعد از بازی دیروز (۲۷ اکتبر) این تیم مقابل وستهم در لیگ برتر فوتبال انگلستان در پارکینگی کنار ورزشگاه سقوط کرد.

یکی از اعضای نزدیک خانواده مالک لستر به بی‌بی‌سی گفت که ویچایی سرووادهاناپرادا هنگام حادثه داخل هلیکوپتر بوده است.

یک شاهد هم گفت که کاسپر اشمایکل، دروازه‌بان لستر را دیده که از ورزشگاه خارج شد و به سوی محل سانحه دوید. هنوز مشخص نیست که چند نفر دیگر داخل این هلیکوپتر قرار داشتند.

لستر در لیگ برتر با وستهم ۱-۱ مساوی کرد و حدود یک ساعت پس از پایان مسابقه بود که هلیکوپتر مالک باشگاه از زمین ورزشگاه "کینگ پاور" بلند شد.

باشگاه لستر می‌گوید در حال تبادل اطلاعات با پلیس و اورژانس است و جزئیات حادثه را در بیانیه‌ای اعلام می‌کند.

لستر با مدیریت آقای سرووادهاناپرادا در سال ۲۰۱۶ قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلیس شد در حالی که احتمال قهرمانی این تیم پیش از شروع مسابقات یک به ۵۰۰۰ بود.

این حادثه با واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. از جمله گری لینکر، بازیکن پیشین لستر و مجری برنامه "مچ آو د دی" در توییتر نوشت: " این سخت‌ترین برنامه مچ آو د دی بود که اجرا کردم." او همچنین این برنامه را که به مرور بازی‌های لیگ برتر می‌پردازد با گفتن "روز وحشتناکی بود" به پایان برد.

آقای سرووادهاناپرادا چهار فرزند دارد. او از سوی مجله فوربز به عنوان پنجمین فرد ثروتمند تایلند اعلام شد. سرووادهاناپرادا در سال ۲۰۱۰ باشگاه لستر را با قیمت ۳۹ میلیون پوند خرید. این تیم در سال ۲۰۱۷ تا یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا صعود کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy