Sunday, Nov 25, 2018

صفحه نخست » شرایط اعطای اقامت ۱۰ ساله امارات اعلام شد

uae_112518.jpgالعربیه - شورای وزیران دولت امارات متحده عربی شنبه 24 نوامبر طی صدور حکمی شرایط اعطای اقامت‌های بلند مدت 5 و 10ساله وفق شرایط جدید به بزرگ سرمایه‌گذاران، دانشجویان برتر و پژوهشگران ممتاز را اعلام کرد.

به گزارش العربیه، بنا به سیاست جدید دولت امارات متحده عربی شرایط اعطای اقامت‌های بلند‌مدت 5 و 10ساله وفق شرایط جدید به سرمایه‌گذاران بزرگ، دانشجویان برتر و پژوهشگران ممتاز به شرح ذیل می‌باشد:

•اعطای اقامت قابل تمدید 10 ساله به هر سرمایه‌گذاری که دست‌کم به ارزش 10میلیون درهم یا معادل آن (2.7 میلیون دلار) در کشور امارات سرمایه‌گذاری کنند.

•اعطای اقامت 5 ساله به هر سرمایه‌گذار بخش املاک که به ارزش 5 میلیون درهم (1.3 میليون دلار) در بخش املاک امارات سرمایه گذاری کند.

•اعطای اقامت 5 ساله به هر کارفرمایی که به ارزش 500 هزار درهم، (136 هزار دلار) سرمایه‌گذاری کند.

•اعطای اقامت 5 ساله به دانش‌آموزان و دانشجویان به همراه خانواده‌های آنها از داخل و خارج امارات به شرط اینکه در تحصیلات دبیرستان‌های عمومی و دانشگاهی خود موفق به دریافت رتبه ممتاز شده باشند.

•اعطای اقامت 10ساله به صاحبان استعداد و تخصص و پژوهش‌گران در زمینه‌های علوم و معرفت از جمله پزشکان، متخصصان، دانشمندان، مخترعان و نوآوران در زمینه فرهنگ و هنر.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy