Monday, Nov 12, 2018

صفحه نخست » درخواست جالب وزیر بهداشت جمهوری اسلامی از دونالد ترامپ!؛ ف. م. سخن

EF3BFEF4-01BD-460E-BEC3-D8F59A148ACF.jpegرییس جمهور محترم ایالات متحده ی امریکا
جناب دونالد ترامپ

پس از سلام و تحیت

این جانب، سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت جمهوری اسلامی، تقاضای کوچکی از آن عالی جناب دارم که ان شاءالله مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

نظر به این که حضرت عالی تصمیم به اِعمالِ مرحله ی دوم تحریم ها علیه جمهوری اسلامی گرفته اید، ولی دارو و مواد غذایی را از این تحریم ها مستثنی کرده اید، این جانب، از شما تقاضا دارم که دستکم دارو، و بخصوص داروهای مربوط به بیماری های خطرناک و خاص را هم شامل تحریم «بفرمایید».

همان طور که مستحضر هستید، بیماری هایی مانند سرطان و ایدز و بیماری های خاص دیگر، چندان درمان پذیر نیستند، و بنده بر این عقیده ام که حیف پول است که دولت ما صرف یکی دو سال عمر بیشتر این نوع بیماران نماید.

از طرف دیگر، دولت ما، بدون داشتن نیاز به دستگاه های گران قیمت پزشکی، مثل دستگاه های فیزیوتراپی، متعهد به خرید آن ها برای مراکز درمانی است و هر سال کلی پول بابت این نوع دستگاه ها هزینه می شود، در صورتی که به جای فیزیوتراپی، می توان از یکی از بستگان بیمار خواست که خودش بماله.

اگر جناب عالی لطف بفرمایید و این دو قلم را هم به مواد تحریمی بیفزایید، اولا به جای این که مردم کاسه کوزه ی کمبود دارو را سرِ ما بشکنند، سرِ شما خواهند شکست که بسیار باعث شور و شعف ما می گردد، ثانیا، وقتی بیماران به سلامتی مُردند، ما عامل اش را تحریم های شما معرفی خواهیم کرد، و ثالثا مردم به جای فیزیوتراپی کردن، خودشان خواهند مالید.

با این لطف شما، عده ای دیگر از هنرمندان عزیز ایرانی، همزبان و همراه با دولت جمهوری اسلامی خواهند شد، و انگشت اتهام شان را به سمت شما خواهند گرفت، و همین طور اشک ریزان و توو سر زنان، نه به تحریم خواهند گفت.

از جناب عالی به خاطر توجه تان پیشاپیش سپاسگزاری می کنم، ضمنا به وزارت خارجه تان دستور دهید، این ویزای امریکای لیلی خانم ما را صادر بفرمایند تا جهت انجام معالجات به کشور شما سفر نماید.

با سپاس و احترام
سید حسن قاضی زاده هاشمی
وزیر بهداشت جمهوری اسلامی

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy